برنامه بزرگداشت روز رادیو در دانشگاه برگزار گردید

خانه خبرها
برنامه بزرگداشت روز راديو در دانشگاه برگزار گرديد

با برنامهريزي و هماهنگي کانون پژواک دانشگاه، برنامه بزرگداشت روز راديو برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، با برنامهريزي و هماهنگي کانون پژواک دانشگاه، مراسم بزرگداشت روز راديو با حضور دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي، دکتر اماميپور مدير امور فرهنگي، آقاي فتاحي رئيس اداره روابط عمومي، آقاي جهانگيري از پيشکسوتان راديو ايلام و جمع زيادي از دانشجويان شب چهارشنبه 1398/02/04 در محل سالن آيت اله حيدري برگزار گرديد.

در اين مراسم دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه رمز موفقيت برنامههاي فرهنگي و اجتماعي در سطح دانشگاه ايلام را اعتماد و واگذاري برنامهريزي و اجراي اين برنامهها به دانشجويان عنوان کرد و ضمن تشکر از زحمات و فعاليتهاي اعضاي کانونها، انجمنها و تشکلهاي دانشجويي، بر حمايت جدي و هميشگي مديريت دانشگاه از فعالان فرهنگي تأکيد کرد و خواستار حضور و فعاليت همه دانشجويان (ايراني و خارجي) علاقمند و داراي استعداد در اجراي برنامههاي فرهنگي و اجتماعي دانشگاه گرديد.

دکتر علي اکبري در ادامه با تشکر از همه دانشجوياني که در سطح کشور و منطقه عنوانهاي مختلف فرهنگي را کسب کردهاند، از اهتمام ويژه همه دانشجويان و بخصوص اعضاي کانون هلال احمر، بسيج دانشجويي و شوراي صنفي در کمک به سيل زدگان استان ايلام قدرداني نمود.

در ابتداي اين مراسم دکتر امامي‎‎پور  مدير امرو فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ضمن خير مقدم به مهمانان و حاضرين در مراسم، بر حمايت جدي معاونت فرهنگي و اجتماعي از برنامههاي مختلف دانشجويان تأکيد کرد و خواستار اهتمام و حضور هر چه بيشتر دانشجويان در اين برنامهها گرديد.

در اين مراسم کانون پژواک دانشگاه برنامههاي مختلف طنزي را ارائه داد و سپس از آقاي جهانگيري از پيشکسوتان راديو ايلام تقدير بعمل آمد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها