نشست معاونین آموزشی دانشگاه‎ها و موسسات آموزش عالی استان در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
  نشست معاونين آموزشي دانشگاه‎ها و موسسات آموزش عالي استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد

همزمان با آغاز دهه سرآمدي آموزش، در راستاي ارتقاء سطح آموزش در استان، نشست معاونين آموزشي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي استان در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، نشست معاونين آموزشي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي استان، با حضور دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي، دکتر توکلي مدير امور آموزشي، خانم دکتر پيرزادنيا مدير تحصيلات تکميلي، دکتر صيدي مدير دفتر ارتباط با صنعت و جامعه، دکتر ميرزايي سرپرست امور اعضاء هياتعلمي  و خانم دکتر مرادي سرپرست دفتر استعدادهاي درخشان، صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

در اين نشست دکتر نعمتي معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه، با تأکيد بر ارتقاء جايگاه آموزش در بين دانشگاه‎ها و موسسات آموزش عالي استان، اظهار داشت: وزارت علوم، براي اينکه آموزش در دانشگاهها به جايگاه اصلي خود برگردانده شود، «دهه سرآمدي آموزش» را با دهها عنوان برنامه متنوع  طراحي و ابلاغ کرد که چند سالي است به خوبي در سطح دانشگاههاي کشور و از جمله دانشگاه ايلام برگزار مي گردد.

رئيس شوراي آموزشي دانشگاه، افزود: اين نشست بهانهاي است تا نظرات، پيشنهادات و انتقادات مطرح شده را مورد بحث و بررسي قرار دهيم و تجارب مختلف در دسترس هم قرار گيرد، تا در نهايت زمينه ارتقاء سطح آموزش در استان ايلام فراهم گردد.

دکتر نعمتي با انتقاد از شيوه کنوني تدوين پايان نامههاي کارشناسي ارشد و دکتري، گفت: دانشگاه جزئي از جامعه است و براي همين پايان نامههاي دانشجويي بايد در راستاي حل مشکلات و معضلات کشور و استان تدوين شوند تا نهاد علم بتواند وظايف اصلي خود را به خوبي انجام دهد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها