گزارش بخشی از رویدادهای برگزار شده در هفته بزرگداشت سراهای دانشجویی دانشگاه ایلام

خانه خبرها

با هماهنگي و برنامه ريزي خوب معاونت دانشجويي دانشگاه، هفته بزرگداشت سراهاي دانشجويي در سال جاري متفاوت از سالهاي گذشته، به عرصه نوآوري، مهارت محوري و رونق توليدات دانشجويان تبديل گرديد.

بازديد رئيس دانشگاه از سراهاي دانشجويي

   به گزارش روابط عمومي، همزمان با هفته بزرگداشت سراهاي دانشجويي، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه  به همراه دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي ، دکتر عدالتي معاونت دانشجويي، خانم دکتر پيرزادنيا مدير تحصيلات تکميلي، دکتر ميراب بالو مدير امور دانشجويي و دکتر شمسايي مدير تربيت بدني در محل سراهاي دانشجويي حضور يافتند و از نزديک با  دانشجويان به به گفتگو پرداختند. دانشجويان در اين ديار مشکلات و مورد نظر خود را مطرح کردند و دکتر علي اکبري با تأکيد بر اهتمام جدي در حل مشکلات دانشجويان ساکن سراها، دستورات لازم را صادر کردند. 

برگزاري مسابقه آشپزي

  به گزارش روابط عمومي، با اطلاع رساني هاي قبلي و با استقبال دانشجويان  ساکن در سراها، مسابقه آشپزي در روز دوشنبه مورخ 9/2/98 برگزار گرديد  که در مجموع تعداد 46 نفر از دانشجويان با پخت 31 نوع غذا، 7 نوع شيريني و حلوا  و 8 نوع دسر و سالاد در اين مسابقه در شرکت نمودند. داوري غذاها با همکاري خانمها دکتر سارا آزادي و سپيده عزيزيان و آقاي اکبر غلامي با آيتمهاي طعم و مزه، مواد اوليه سالم و ارگانيک، تزيين غذا، رعايت بهداشت، جا افتادن غذا، خلاقيت و ابتکار انجام گرديد.

همزمان با برگزاري اين مسابقه دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه  به همراه دکتر رضازاده مشاور رييس و مدير حوزه رياست، دکتر عباسي مشاور رييس، دکتر شيرخاني معاون فرهنگي و اجتماعي ، دکتر عدالتي معاونت دانشجويي، خانم دکتر پيرزادنيا مدير تحصيلات تکميلي و مشاور رييس در حوزه بانوان، دکتر ميراب بالو مدير امور دانشجويي و دکتر شمسايي مدير تربيت بدني از غذاهاي ارائه شده در اين مسابقه بازديد بعمل آوردند و سپس رئيس دانشگاه گفتگويي صميمانهاي با دانشجويان حاضر داشتند.

اسامي برندگان مسابقه آشپزي به شرح ذيل مي باشد:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معرفي اتاق و ساکنين اتاقهاي نمونه سراهاي دانشجويي:

معرفي دانشجويان ساکن سراهاي خواهران بعنوان حجاب برتر: 

برگزاري مسابقات ورزشي

مسابقات ورزشي از تاريخ 98/01/22 لغايت 98/02/09 در دو بخش دختران در رشتههاي هفت سنگ، فريزبي، گل کوچک و طناب بازي و پسران در رشتههاي هفت سنگ، دارت، فريزبي و گل کوچک  برگزار گرديد و  نفرات برتر انتخاب شدند.

نفرات برتر مسابقات انفرادي (پسران):

نفرات برتر مسابقات گروهي (پسران):

نفرات برتر مسابقات انفرادي (خواهران):

نفرات برتر مسابقات گروهي (خواهران):

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها