با حضور چهار تن از اساتید دانشگاه ایلام؛ کارگاه تجاری سازی ایده های فکری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
با حضور چهار تن از اساتيد دانشگاه ايلام؛ کارگاه تجاري سازي ايده هاي فکري در دانشگاه علوم پزشکي ايلام برگزار گرديد

با حضور دکتر محمدرضا ولي‌زاده، دکتر محمد تنهايي، دکتر مظفر بگ‌ محمدي و دکتر مجتبي کرمي اعضاي هيأت علمي دانشگاه ايلام، کارگاه تجار‌ي‌سازي ايده‌هاي فکري در دانشگاه علوم پزشکي ايلام برگزار گرديد.

   به گزارش روابط عمومي، در اين کارگاه که دکتر ملکي معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه علوم‌پزشکي ايلام و جمع زيادي از اساتيد و دانشجويان اين دانشگاه حضور داشتند، دکتر ولي‌زاده استاديار دانشگاه ايلام و رئيس پارک علم و فناوري ايلام اهميت حضور اساتيد در عرصه نوآوري و فناوري و تبديل علم به ثروت را تشريح کرد و مشارکت اين قشر را سبب کاهش هزينه‌هاي درمان، افزايش کيفيت و ايجاد اشتغال در استان دانست و خواستار اهتمام همه دانشگاهيان براي توسعه نوآوري و فناوري در استان ايلام شد.

در ادامه دکتر محمد تنهايي مدير گروه آموزشي مهندسي کامپيوتر دانشگاه ايلام فرصت‌هاي تجاري‌سازي در علوم پزشکي را در هفت دسته کاربردي به تفصيل توضيح دادند، که با استقبال حاضرين روبرو شد و  و با تعاملي که صورت گرفت چندين فرصت تحقيقاتي و مشارکتي جهت تجاري‌سازي مشارکتي بين دانشگاه علوم پزشکي ايلام و دانشگاه ايلام شناسايي و احصاء گرديد.

در ادامه حاضرين به بيان سؤالات مورد نظر خود پرداختند و آقايان دکتر ولي زاده، دکتر تنهايي، دکتر بگ محمدي و دکتر کرمي پاسخ‌هاي لازم را ارائه کردند.

شايان ذکر است با توجه به استقبال فوق‌العاده اعضاي هيأت علمي و دانشجويان دانشگاه علوم‌پزشکي ايلام، مقرر شد اين جلسات به جهت پرورش ايده‌ها و فرصت‌هاي شناسايي شده در نوبت‌هاي بعدي و به صورت جلسات ادواري ادامه يافته و ان شا الله سبب ايجاد فرصت‌هاي مناسب جهت رشد ايده‌ها، خلق ثروت و ايجاد اشتغال پايدار در استان گرديد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها