نشست شورای مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های منطقه پنج کشور در دانشگاه ایلام برگزار گردید

خانه خبرها

اولين نشست حضوري شوراي مديران شاهد و ايثارگر دانشگاه‌هاي منطقه پنج کشور بعد از اپيدمي کوويد 19، با حضور دکتر شکري معاون دانشجويي دانشگاه و دکتر عباسي مشاور رئيس و مدير حراست صبح روز چهارشنبه 1401/03/25 در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد. 

    به گزارش روابط عمومي، در اين نشست دکتر شکري معاون دانشجويي دانشگاه با ابلاغ سلام دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام و تشکر از حضور و مشارکت مديران دانشگاه‌هاي منطقه پنج کشور در اين نشست، از زحمات آقاي عبدالسلام حاجي‌زاده مدير دفتر شاهد و ايثارگر دانشگاه ايلام تقدير بعمل آورد و سپس به اهميت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در برابر هجمه فرهنگي استکبار اشاره کرد و يادآور شد: دشمن با استفاده از شگردها و تاکتيک‌هاي مختلف در تلاش است ارزش‌هاي انقلابي و اسلامي را تضعيف نمايد، لذا بايد سعي کنيم با استفاده از فرهنگ غني دوران دفاع مقدس، مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شويم.

دکتر شکري با تأکيد بر خدمات‌رساني کامل و جامع به اعضاي شاهد و ايثارگر دانشگاه‌ها، خواستار هم‌افزايي براي حل مسائل مورد نظر اين عزيزان شد.

در اين نشست آقاي حاجي زاده مدير دفتر شاهد و ايثارگر دانشگاه ايلام با بيان اينکه هم‌افزايي مطلوبي مابين مديران شاهد و ايثارگر دانشگاه‌هاي منطقه پنج کشور وجود دارد، تأکيد کرد به واسطه همراهي و همدلي اعضاي شورا، شاهد تحرک و پويايي مطلوبي در جهت برنامه‌ريزي و ارائه خدمات شايسته به دانشجويان شاهد و ايثارگر در سطح اين دانشگاه‌ها هستيم، که مايه خرسندي است و ان شاء الله با تدابير اتخاذ شده در جريان اين جلسه، گام‌هاي مؤثرتري در جهت ارتقاء سطح خدمات رساني به جامعه شاهد و ايثارگر دانشگاهي با استفاده از تمامي ظرفيت‌هاي موجود برداشته شود.

در ادامه اعضاي شورا به ارائه نظرات و پيشنهادات خود پرداختند و پس از بحث و بررسي در خصوص موضوعات مختلف تصميمات لازم اتخاذ شد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها