دیدار هیأت رئیسه دانشگاه ایلام با مسئول استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

خانه خبرها
ديدار هيأت رئيسه دانشگاه  ايلام با مسئول استاني دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري

در راستاي هماهنگي براي توسعه فعاليت‌هاي فرهنگي و ديني، هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با مسئول دفاتر استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در استان ايلام ديدار کرد.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه ايلام به همراه هيات رئيسه، با حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر  غياثي مسئول دفاتر استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در استان ايلام ديدار کردند.

در اين نشست دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه ايلام، با بيان اينکه، تيم مديريتي جديد دانشگاه يک برنامه جامع براي توسعه دانشگاه در افق  سال 1400 متناسب با برنامه راهبردي وزير محترم علوم، تحقيقات و فناوري دارد، اظهار داشت: حرکت در مسير  تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي، وجه مشترک تمامي نيروهاي انقلابي است و هم‌افزايي با مسئولان دفاتر نهاد نمايندگي در استان و دانشگاه ايلام در اين زمينه بويژه در حوزه فعاليت‌هاي فرهنگي ضرورت دارد.

سرپرست دانشگاه ايلام، با اشاره به برخي برنامه‌هاي پيش رو، اعلام کرد، که تأسيس خانه قرآن و خانه علم در دانشگاه ايلام از جمله برنامه‌هاي فرهنگي مديريت جديد ا ست.

در اين نشسست حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر غياثي مسئول دفاتر استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در استان ايلام، ضمن خوش آمدگويي و آرزوي توفيق براي تيم مديرتي جديد دانشگاه ايلام، به ساختار دفتر استاني نهاد نمايندگي اشاره کرد و گفت: معاونت آموزشي و پژوهشي،  مديريت اجرايي، ستاد عتبات و حج عمره، ستاد ازدواج دانشجويي و ستاد قرآن به عنوان زيرمجموعه دفتر استاني نهاد نمايندگي در راستاي توسعه فعاليتهاي ديني و فرهنگي در سطح دانشگاه‌ها به فعاليت مي‌پردازند.

دکتر غياثي افزود: هماهنگي فعاليت‌هاي دفاتر نهاد نمايندگي در دانشگاه‌هاي استان و انجام امور اداري و حقوقي مربوط به ارتباط با مسئولان استاني و کشوري در اختيار دفتر استاني نهاد نمايندگي است.

مسئول دفاتر استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در استان، تشکيلات نهاد نمايندگي را يک ظرفيت خوب براي کمک به دانشگاه‌ها در انجام فعاليت‌هاي فرهنگي و ديني دانست و خواستار توسعه روابط و تعامل  مابين دانشگاه ايلام و دفاتر نهاد نمايندگي در استان و دانشگاه شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها