دکتر بهروز سپیدنامه استادیار دانشگاه ایلام در میان داوران بخش عربی یازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

خانه خبرها

دکتر بهروز سپيدنامه استاديار دانشگاه ايلام و از شاعران مطرح استان ايلام بعنوان داور بخش عربي يازدهمين جشنواره بين المللي شعر رضوي انتخاب شد.

    به گزارش روابط عمومي، دکتر بهروز سپيدنامه، پژوهشگر، منتقد، مترجم و شاعر برجسته ايلامي و استاديار دانشگاه ايلام  در کنار دکتر علي عفراوي و دکتر غزي به عنوان داور بخش عربي يازدهمين جشنواره بين المللي شعر رضوي (يادمان دعبل خزاعي) انتخاب شد.

بنا به اين گزارش: در اين جشنواره، شاعران کشورهاي مختلف جهان اسلام، آثار خود را به زبان عربي در دو بخش فصيح و شعبي به دبيرخانه جشنواره ارسال نمودند.

اين گزارش مي‌افزايد: دبيرخانه جشنواره بين‌المللي شعر رضوي (بخش عربي) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خوزستان مستقر است.

يادآور مي‌شود: دکتر سپيدنامه پيش تر از اين به عنوان داور جشنواره بين‌المللي شعر فجر، داور کنگره بين‌المللي شعر مقاومت اسلامي و دهها کنگره و جشنواره ملي، ايفاي نقش نموده‌اند.

خاطرنشان مي‌شود: در کارنامه دکتر سپيدنامه کسب بيش از ده مقام اول کشوري در حوز? شعر و پژوهش ادبي و اجتماعي ديده مي‌شود. همچنبن وي از مترجمين ادبيات معاصر عرب است که آثار فراواني از شاعران جهان عرب را در مجلات منتشر نموده است.

لازم به ذکر است که از دکتر سپيدنامه تا کنون نه عنوان کتاب در عرصه شعر، ترجمه، نقد و نظر، مباحث حوزه فرهنگ و اجتماع منتشر شده و چندين کتاب نيز در حوزه جامعه‌شناسي ادبيات، روش تحقيق کيفي، ترجمه، نقد و بررسي و شعر در دست چاپ دارد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها