تقدیر رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت عتف از رئیس دانشگاه و مدیر گروه علوم ورزشی

خانه خبرها

دکتر علي شريف‌نژاد رئيس پژوهشگاه تربيت بدني و علوم ورزشي وزارت عتف با ارسال لوح تقديري از حمايت‌ها و پشتيباني‌هاي دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه و دکتر عليزاده مدير گروه علوم ورزشي براي برگزاري مطلوب آزمون عملي سال جاري تقدير بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومي در لوح تقدير دکتر شريفي‌نژاد چنين آمده است:

به لطف و رحمت واسعه حضرت حق، برگزاري آزمون عملي علوم ورزشي سال جاري، فرصتي مغتنم براي تجلي همگرايي و هم‌افزايي خانواده علوم ورزشي گرديد. برگزاري اين آزمون که يکي از رويدادهاي علمي و ورزشي به شمار مي‌رود، به عنوان برگ زريني ديگري در کارنامه اجرايي اين پژوهشگاه و دانشگاه‌هاي مجري ثبت خواهد شد.

بي‌شک حمايت‌ و پشتيباني جنابعالي و تلاش صادقانه و مجاهدت همکاران محترم آن دانشگاه و گروه علوم ورزشي در برگزاري باشکوه آزمون، مايه مباهات و افتخار مي‌باشد. از اين رو وظيفه مي‌دانيم از مساعدت و همکاري ارزشمند جنابعالي، دکتر رستم عليزاده و ساير همکاران محترم صميمانه تقدير و تشکر نموده و برايتان آرزوي سلامتي توأم باعزت و موفقيت را از درگاه ايزد متعال مسئلت مي‌نمايم.

اميد است با همکاري روز افزون شاهد افق‌هاي روشن و تعالي بخش براي آينده جامعه دانشگاهي در گرايش علوم ورزشي باشيم.

شايان ذکر است آزمون عملي علوم ورزشي در شهريور ماه سال جاري با حضور 600 داوطلب دختر و پسر به مدت سه روز با رعاليت کامل پروتکل هاي بهداشتي در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها