پیام دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت 16 آذر روز دانشجو

خانه خبرها

دکتر علي‌کبري رئيس دانشگاه، تأکيد کرد: بر ما و تک تک دانشجويان عزيز فرض است که عليرغم دشواري‌ها و چالش‌هايي که امسال در پي اپيدمي کويد 19 رخ نموده است، مسؤليت‌پذيري در عرصه عمل و حقيقت جويي در عرصه نظر را جامه عمل بپوشانيم.

  به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه در پيامي به مناسبت 16 آذر روز بزرگداشت دانشجو، پيامي به شرح ذيل صادر کرد:

  دانشگاه و دانشجوي ايراني در پسِ فراز و فرودهاي تاريخي و رويدادهايي که نشان از بالندگي و پويايي آن دارد همواره درصدد ايفاي نقش پيشرو و بي بديلش در خلق ارزش‌هاي انساني و ملي بوده و هست. بدون کمترين ترديدي آينده ايران زمين از مسير مشارکت جدي عالمان و نهاد علم در ساختن بنيادهاي عقلاني حوزه‌هاي اجتماعي، سياسي و فرهنگي مي‌گذرد. تاريخ معاصر کشور عزيز ما انباشته از چنين دغدغه‌اي است که بايد بيش از پيش پاس داشته شود. اينک بر ما و تک تک دانشجويان عزيز فرض است که عليرغم دشواري‌ها و چالش‌هايي که امسال در پي اپيدمي کويد 19 رخ نموده است، با درک الزامات اجتماعي و اخلاقي به عنوان عضوي مؤثر و فعّال در جامعه، مسؤليت‌پذيري در عرصه عمل و حقيقت جويي در عرصه نظر را جامه عمل بپوشانيم و در راه آبادي و عزت ايران اسلامي با پايمردي بکوشيم. اينجانب به عنوان خدمتگذار جامعه دانشگاهي استان ايلام، فرا رسيدن روز دانشجو (مصادف با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دانشجوي 16 آذر سال 1332) را به شما دانشجويان عزيز تبريک مي‌گويم و از صميم قلب، بهروزي و سربلندي را برايتان آرزومندم.


 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها