نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام برگزار گردید

خانه خبرها
نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل ورزش و جوانان استان ايلام برگزار گرديد

با هدف رايزني براي برگزاري مطلوب کنفرانس ملي تازه‌هاي علوم ورزشي و سلامت، نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و مديرکل ورزش و جوانان استان ايلام برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي، نشست هم‌انديشي دکتر علي‌اکبري رئيس دانشگاه ايلام و دکتر عليشايي مديرکل ورزش و جوانان استان ايلام با هدف رايزني درباره برگزاري مطلوب  کنفرانس ملي تازه‌هاي علوم ورزشي و سلامت، با حضور دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري دانشگاه،  دکتر ياري رئيس دانشکده ادبيات و علوم انساني و دکتر عليزاده مديرگروه آموزشي علوم ورزشي دانشگاه صبح امروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد.

در اين نشست، دکتر علي‌اکبري به تجربه برگزاري دومين همايش بين المللي گرد و غبار و همايش ملي گفتمان اعتدال در دانشگاه ايلام در چند سال گذشته اشاره کرد و يادآور شد: دانشگاه ايلام بنا به اظهار نظر مقامات مختلف کشوري و استاني و صاحب‌نظران توانست اين دو همايش را در سطح عالي برگزار نمايد و تجربه نابي را در برگزاري همايش‌هاي ملي و بين‌المللي کسب کند.

دکتر علي‌اکبري با اشاره به توانمندي‌هاي دانشگاه ايلام در حوزه علوم ورزشي و تربيت بدني، اظهار داشت: وجود اداره تربيت بدني توانمند، گروه علوم ورزشي کارآمد، امکانات و فضاهاي خوب ورزشي و  و تعداد زيادي دانشجوي فعال باعث شده که دانشجويان دانشگاه ايلام عنوان‌ها مختلف ورزشي را در سطح کشور و منطقه کسب کرده و جايگاه بين دوازدهم تا چهاردهم در بين دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي در سطح ملي  در چند سال اخير کسب نمايند.

رئيس دانشگاه ايلام با تقدير از دکتر عليشايي و همکارانش به جهت همراهي و همکاري خوب با دانشگاه ايلام، تأکيد کرد به واسطه اين نگاه مثبت، همکارهاي دانشگاه ايلام و اداره کل تربيت بدني ايلام امروز در سطح مطلوبي گسترش يافته است.

رئيس دانشگاه با اشاره به برگزاري کنفرانس ملي تازه‌هاي علوم ورزشي و سلامت بصورت مشترک مابين دانشگاه ايلام و اداره کل ورزش و جوانان در آذر ماه سال جاري، خاطرنشان کرد: اين کنفرانس با هدف رشد و توسعه دانش تربيت بدني و علوم ورزشي و با تأکيد بر جنبه‌هاي کاربردي و راهبردي و توسعه‌اي علوم ورزشي که از سودمندي خاص در سطح کشور برخوردارند برگزار مي‌شود، که خوشبختانه استقبال خوبي از آن در سطح کشور و استان انجام گرفته است.

در اين نشست دکتر عليشايي مديرکل ورزش و جوانان استان ايلام با بيان اينکه يکي از الزامات توسعه کشور، همکاري دانشگاه‌ها با سازمان‌ها و ادارات براي ارتقاء سطح فعاليت‌هاي اجرايي است، يادآور شد: اگر جامعه اين ديدگاه نسبت به دانشگاه داشته باشد، بخش اعظمي مشکلات و چالش‌هاي موجود برطرف مي‌شود.

دکتر عليشايي افزود: با حسن نيت مديريت دانشگاه ايلام، خوشبختانه همکاري‌هاي دوجانبه دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان توسعه يافته که مي‌تواند دستاورد ارزشمندي براي مردم استان باشد.

در ابتداي اين جلسه دکتر مهديزاده معاون پژوهش و فناوري دانشگاه، گزارشي  از روند فراخوان و ارسال مقالات و برنامه‌هاي پيش بيني شده براي روزهاي برگزاري همايش ارائه داد.

در ادامه طرفين به بحث و تبادل نظر در زمينه روند برگزاري کنفرانس ملي تازه‌هاي علوم ورزشي و سلامت پرداختند.

کنفرانس ملي تازه‌هاي علوم ورزشي و سلامت  در پنج محور شامل:  فيزيولوژي و تغذيه،  مديريت،  آسيب‌شناسي و حرکات اصلاحي،  بيومکانيک ، مهندسي و فناوري  و رفتار حرکتي و روانشناسي در روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه 19 و 20 آذرماه سال جاري بصورت مجازي در دانشگاه ايلام برگزار مي‌گردد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها