بازدید دکتر زارعی رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور از دانشکده پیرادامپزشکی

به منظور توسعه همکاری‌های دوجانبه، دکتر زارعی رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور از دانشکده پیرادامپزشکی بازدید بعمل آورد و با رئیس و اعضای هیأت علمی دانشکده دیدار کرد.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر رشنوادی رئیس دانشکده پیرادامپزشکی در دیدار با دکتر زارعی رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، گزارشی از وضعیت گذشته، حال و آینده دانشکده ارائه نمودند و بر لزوم تعامل بیشتر بین دانشگاه و سازمان نظام دامپزشکی تأکید کردند.

دکتر رشنوادی در ادمه در خصوص ایجاد رشته‌های جدید تحصیلی (بین رشته‌ای) و لزوم اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته دامپزشکی و بهداشت مواد غذایی نکاتی را بیان داشتند.

سپس دکتر زارعی رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه ایلام و بخصوص دانشکده پیرادامپزشکی، به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در سازمان نظام دامپزشکی پرداخت و یادآور شد: از مهمترین این برنامه‌ها ایجاد پارک علم و فناوری دامپزشکی در کشور و صندوق پژوهش و نوآوری برای نخستین بار با رویکردی جدید و بازارمحور در سازمان دامپزشکی کشور به کمک بخش خصوصی است.

ایشان افزود: سازمان نظام دامپزشکی جزء محدود سازمان‌هایی در کشور است،  که تمام اعضای آن یعنی حدود 46000 نفر همگی دانشگاهی هستند، که این امر به عنوان نقطه قوت و پتانسیل بسیار عالی در این سازمان می‌باشد.

 دکتر زارعی همچنین حمایت کامل خود را در خصوص ایجاد رشته‌‌های جدید و انجام سریعتر پروسه‌های اداری ایجاد دوره‌های کوتاه مدت و بازآموزی دامپزشکان و همچنین کمک به برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی به میزبانی دانشکده پیرادامپزشکی  بیان داشتند.

 در پایان این دیدار اعضای هیأت علمی دانشکده  نیز  دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در جهت تعامل بهتر و سازنده تر سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی بیان داشتند.

 

بازديد دکتر زارعي رئيس سازمان نظام دامپزشکي کشور از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد دکتر زارعي رئيس سازمان نظام دامپزشکي کشور از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد دکتر زارعي رئيس سازمان نظام دامپزشکي کشور از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد دکتر زارعي رئيس سازمان نظام دامپزشکي کشور از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد دکتر زارعي رئيس سازمان نظام دامپزشکي کشور از دانشکده پيرادامپزشکي