امضاء تفاهم نامه مشترک دانشکده پیرادامپزشکی با نظام دامپزشکی استان

در ابتدای این جلسه که در سالن جلسات دانشکده برگزار شد، آقای دکتر رشنوادی ریاست دانشکده ضمن عرض خیر مقدم خدمت آقای دکتر قیطاسی و ریاست نظام دامپزشکی استان و آقای مهندس کاکایی، ابراز امیدواری کردند که امضاء این تفاهم نامه بتواند شرایط همکاری دوجانبه بین دانشکده و نظام دامپزشکی استان را افزایش دهد. از جمله اهداف این تفاهم نامه استفاده و بهره مندی از امکانات، ظرفیت ها و توانمندیهای علمی طرفین و توسعه همکاریهای آموزشی، تحقیقاتی و فناوری و دانش بنیان دامپزشکی به منظور ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و نظام دامپزشکی در راستای برطرف نمودن نیازهای متقابل می باشد. در این دیدار آقای دکتر قیطاسی هم ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشکده نکاتی را پیرامون وظایف و اختیارات نظام دامپزشکی بیان داشتند. مقرر شد دوطرف در زمینه های کارگاههای آموزشی، بازآموزی همکاران بخش خصوصی استفاده از امکانات آزمایشگاهی و کتابخانه ای مشترک، و.... که همکاریهای خود را افزایش دهند.

ضمناً تأکید شد در آینده نزدیک جلسه ای با حضور همکاران دانشگاه علوم پزشکی در خصوص بحث قرارگاه امنیت غذایی و اهمیت آن در استان تشکیل شود. در پایان این جلسه آقای دکتر قیطاسی از ازمایشگاههای دانشکده نیز بازدید نمودند و دوطرف ابراز امیدواری کردند که بتوانیم از این امکانات در جهت خدمت به هم استانیهای عزیز آن گونه که شایسته است بهره برداری لازم صورت گیرد.

امضاء تفاهم نامه مشترک دانشکده پيرادامپزشکي با نظام دامپزشکي استان امضاء تفاهم نامه مشترک دانشکده پيرادامپزشکي با نظام دامپزشکي استان امضاء تفاهم نامه مشترک دانشکده پيرادامپزشکي با نظام دامپزشکي استان امضاء تفاهم نامه مشترک دانشکده پيرادامپزشکي با نظام دامپزشکي استان