دومین جلسه شورای عمومی دانشکده با حضور اعضای محترم هیأت علمی برگزار گردید.

دومین جلسه شورای عمومی دانشکده با حضور اعضای محترم هیأت علمی برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه که به منظور تبادل نظر با همکاران محترم دانشکده برگزار گردید آقای دکتر رشنوادی سرپرست دانشکده گزارشی از کارهای انجام شده و در دست اقدام خود را ارائه نمودند.

در ادامه مسائل و مشکلات همکاران در ترم گذشته و آتی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ریاست دانشکده تمام تلاش خود را در جهت رفع آنها به کار گیرد. خلاصه گزارش این نشست و اقدامات آتی که به استحضار همکاران رسید به شرح زیر می باشد:

-  تجهیز سالن جلسات دانشکده.

-  جابجایی آزمایشگاه تغذیه (دانشکده کشاورزی) به آزمایشگاه مرکزی.

-  تعویض و بازسازی کامل سیستم گرمایشی مرکز پاتوبیولوژی.

-  نصب ایستگاه کتاب با عنوان« پاتوق کتاب» .

-  تعمیر صندلیهای آزمایشگاهها.

-  پیگیری گازکشی سالن آزمایشگاهها.

-  تعیین تکلیف حیوان خانه و برون سپاری آن به بخش خصوصی و با ارائه خدمات با تخفیف ویژه (حداقل 50%) به همکاران ذینفع(با هماهنگی معاونت محترم پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه)

-  پیگیری تندیس در میدان ورودی دانشکده (مدیر امور عمومی دانشکده مسئول پیگیری بند مذکور)

-  پیگیری روند پیشرفت مجله دانشکده (ارائه مستندات کارهای انجام شده توسط آقای دکتر چراغی)

-  باتوجه به وجود فضاهای خالی در دانشکده مقرر شد به منظور کارآفرینی و استفاده از تمامی ظرفیتهای فکری و عملی همکاران هیأت علمی و کارکنان و دانشجویان اقدامات لازم صورت گیرد و گزارش اقدامات انجام شده در جلسه آتی شورا به اطلاع همکاران محترم رسانده شود.

-  پیگیری سایت رایانه(مدیر امور عمومی دانشکده مسئول پیگیری بند مذکور)

-  تابلو آزمایشگاههای دانشکده بر اساس نوع فعالیت آنها مجدد ساخته و نصب شود (پس از ارائه گزارش کارشناسان آزمایشگاههای مربوطه)

-  ایجاد نمایشگاه آناتومی، فسیل شناسی و تاکسیدرمی .

دومين جلسه شوراي عمومي دانشکده با حضور اعضاي محترم هيأت علمي برگزار گرديد. دومين جلسه شوراي عمومي دانشکده با حضور اعضاي محترم هيأت علمي برگزار گرديد. دومين جلسه شوراي عمومي دانشکده با حضور اعضاي محترم هيأت علمي برگزار گرديد.