بازدید رئیس محترم دانشگاه از دانشکده پیرادامپزشکی

جناب آقای دکتر علیمحمدی ریاست محترم دانشگاه ، روز دوشنبه مورخ1401/10/26 از دانشکده پیرادامپزشکی بازدید نموده و از نزدیک در جریان مشکلات و روند اجرای پروژه های در حال انجام قرار گرفتند .

در این دیدار ، آقای دکتر علیمحمدی در جمع صمیمی اساتید و کارکنان و کارشناسان آزمایشگاه حضور یافتند و از  فضا های آموزشی، اداری  و آزمایشگاهی بازدید به عمل آوردند و در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند. ایشان در خصوص حل برخی مشکلات دانشکده و در جهت توسعه و بهینه سازی فضاهای آموزشی قول مساعد دادند. در این بازدید که آقای دکتر تاب ریاست محترم دانشکده کشاورزی نیز حضور داشتند، مقرر شد آزمایشگاه تغذیه که متعلق به دانشکده کشاورزی بوده و در سالن آزمایشگاههای دانشکده دامپزشکی قراردارد، قبل از شروع ترم جدید و با هدف یکپارچه شدن مجتمع آزمایشگاهی دانشکده دامپزشکی، اقدامات لازم در خصوص جایابی و جابجایی این آزمایشگاه با هماهنگی روسای دو دانشکده انجام شود. در پایان این بازدید آقای دکتر رشنوادی و آقای دکتر تاب بر لزوم همکاری و استفاده بهینه از امکانات آزمایشگاهی مشترک دو دانشکده تاکید کردند. 

بازديد رئيس محترم دانشگاه از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد رئيس محترم دانشگاه از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد رئيس محترم دانشگاه از دانشکده پيرادامپزشکي بازديد رئيس محترم دانشگاه از دانشکده پيرادامپزشکي