برگزاری کارگاه راهکارهای رفع استرس و آشنایی با قوانین آموزشی برای امتحانات پایان ترم ویژه دانشجویان دانشکده پیرادامپزشکی

کارگاه راهکارهای رفع استرس و آشنایی با قوانین آموزشی برای امتحانات پایان ترم ویژه دانشجویان دانشکده پیرادامپزشکی با حضور خانم دکتر آزادی دکتری روانشناسی، معاون آموزشی دانشکده، کارشناسان آموزشی و جمع زیادی از دانشجویان، روز دوشنبه  مورخ 1401/03/09 در آمفی تئاتر دانشکده ساعت 12:30تا 11:30 برگزار گردید.
در ابتدا خانم دکتر آزادی در ارتباط با انواع اضطراب و راهکارهای مقابله با آنها مطالبی را ارائه کردند و در ادامه راجب مراقبت های مختلف در ایام امتحانات از جمله نحوه موثر مطالعه و استراحت، تغذیه و کنترل استرس با دانشجویان به صحبت پرداختند. 
سپس معاون آموزشی دانشکده به تمهیدات لازم برای ایام امتحانات اشاره کردند و به قوانین آموزشی در ارتباط با موارد مختلف آموزشی از جمله حذف تک درس، حذف ترم قبل از امتحانات اشاره کردند و در ادامه قوانین مربوط به غیبت یا تقلب در امتحانات پایان ترم برای دانشجویان تشریح شد.

برگزاري کارگاه راهکارهاي رفع استرس و آشنايي با قوانين آموزشي براي امتحانات پايان ترم ويژه دانشجويان دانشکده پيرادامپزشکي