اولین رویداد ایده شو در دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد

در تاریخ 26/09/97 رأس ساعت 9 صبح و درسومین روز از هفته پژوهش در آمفی زنده یاد مهندس ثابتی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ایلام اولین رویداد ایده شو با همکاری پارک علم و فناوری، مرکز رشد و مرکز آپای دانشگاه برگزار شد.  در این رویدا که با استقبال دانشجویان مواجه شد 33 ایده در حوزهای مهندسی برق، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، معماری، مکانیک و کشاورزی به رقابت با هم پرداختند.

در ابتدای این مراسم دکتر مسعود صیدی ریاست دانشکده فنی و مهندسی ضمن خوش امد گویی به حضار هدف از برگزاری این رویداد را تقویت قدرت ایده پردازی و افزایش توان اشتغال پذیری دانشجویان اعلام کرد. در ادامه جناب آقای پرفسور علی اکبری ریاست محترم دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت و اعلام نمودند که رفتن به سمت دانشگاهی با فضای علمی پرنشاط ، خط مشی مدیریت کنونی دانشگاه است و تمام تلاش مدیریت در راستای تحقق دانشگاه کارآفرین می باشد. سپس دکترمحمد تنهایی از طرف مرکز آپای دانشگاه نحوه برگزاری و داوری ایده ها را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.

شایان ذکر است که تعداد ایده های ثبت شده در سایت ایده شو، 47 ایده بوده که پس از پالایش اولیه، 33 ایده به مرحله ارایه راه یافتند. این 33 ایده در دو مرحله داوری به رقابت با هم پرداختند و رویداد از ساعت 9 تا 14 بعد از ظهر به طول انجامید و در اختتامیه سه ایده برتر معرفی و به هر ایده یک جایزه یک میلیون تومانی اهدا شد.

ایده پرداز

عنوان ایده

شعیب بهروزی

گمیاب

سیده زهره حسینی

دیوارهای تعاملی

پوریا کیهانی

تولید انرژی الکتریکی از امواج الکترومغناطیس

 
 اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد  اولين رويداد ايده شو در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد