پیش رویداد اولین مسابقه فتح پرچم دانشگاه ایلام در دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد

پیش رویداد اولین مسابقه فتح پرچم دانشگاه ایلام (مرکز آپای دانشگاه ایلام)، در سالن آمفی‌تئاتر شادروان مهندسی ثابتی در دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد. در این پیش رویداد، شیوه برگزاری مسابقه، تعداد سوالات، شیوه پاسخ‌دهی و قوانین شرکت در مسابقه مورد بحث قرار گرفت. آقای دکتر تنهایی در ابتدای جلسه ضمن خوش‌آمدگویی به حضار، اهم وظایف مراکز آپا و نقش‌آفرینی این مراکز در شرایط کنونی کشور را مورد بحث قرار داد و اندکی در مورد مسابقه فتح پرچم و اهداف آن توضیح دادند. در ادامه، اعضای مرکز آپا (جناب آقای کویش‌پور و سرابی) شیوه برگزاری مسابقه و شاخه‌های مختلف سوالات را شرح دادند. دو نمونه سوال این مسابقه در پایان جلسه مورد بررسی قرار گرفتند.

شایان ذکر است که مسابقات فتح پرچم، مسابقاتی در حیطه امنیت سایبری است که شرکت کنندگان باید رشته‌هایی که در محل‌ها و سامانه‌های متفاوت (همان پرچم‌ها) قرار گرفته است را پیدا نموده و برای تابلو مسابقات ارسال نمایند. برگزاری این مسابقات در دنیا سابقه ?? ساله دارد و این مسابقات برای اولین بار در استان ایلام توسط مرکز آپای دانشگاه و همکاری دانشگاه ایلام و دانشکده فنی و مهندسی برگزار می‌گردد.

پيش رويداد اولين مسابقه فتح پرچم دانشگاه ايلام در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد پيش رويداد اولين مسابقه فتح پرچم دانشگاه ايلام در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد پيش رويداد اولين مسابقه فتح پرچم دانشگاه ايلام در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد پيش رويداد اولين مسابقه فتح پرچم دانشگاه ايلام در دانشکده فني و مهندسي برگزار شد