En Ar

اداره پذیرش و ثبت نام

خانم زهرا جایدری

     کارشناس

خانم ایراندخت پریوش

      کارشناس

 

 

 

 

 

 

 

شرح وظایف

  1. دریافت تاییدیه پیش دانشگاهی از طرف آموزش و پرورش، بررسی مشخصات تاییدیه مذکور با مشخصات موجود در سیستم سماء سپس تطبیق با مدرک پیش­دانشگاهی موجود در پرونده هر دانشجو و سپس بایگانی(سالیانه حدود 1200 مورد)
  2. بررسی ریزنمرات دوره متوسطه با مدرک دیپلم جهت تطابق معدل و مشخصات شناسنامه­ای
  3. دریافت معافیت تحصیلی موقت ارسالی از طرف پلیس +10 سپس بررسی و بایگانی در پرونده دانشجویان مربوطه (سالیانه حدود 400 مورد)
  4. دریافت معافیت تحصیلی اصلی ارسالی از طرف ناجا و  سپس بررسی و بایگانی در پرونده دانشجویان مربوطه (سالیانه حدود 400 مورد)
  5. دریافت کارنامه محرمانه تغییر رشته و انتقال دانشجویان جدیدالورود از طریق سایت،دسته بندی برای هر دانشجو حداقل 2 الی 6 برگ سپس تطبیق با لیست ارسالی از طرف سازمان سنجش نهایتاً بایگانی در پرونده هر دانشجو حدود 5 هزار برگ
  6. دریافت کارت کنکور از طریق سایت: دسته بندی، تطبیق با لیست ارسالی از طرف سازمان سنجش سپس بایگانی در پرونده دانشجویان حدود 900 برگ
  7. بررسی ریزنمرات دوره متوسطه دانشجویان با لیست ارسالی از طرف سازمان سنجش
  8. مرتب کردن و بررسی پرونده دانشجویان جدیدالورد و سپس اعلام به آنان جهت تکمیل پرونده
  9. بایگانی نمرات معادلسازی شده  ارسالی از طرف دانشکده­ها
  10. بایگانی نمرات ناتمام  ارسالی از طرف دانشکده­ها
  11. بایگانی فرم های ترم تابستانه ارسال از طرف دانشکده­ها
  12. بایگانی فرم های مهمانی ارسالی از طرف دانشکده­ها
  13. بایگانی فرم های انتقالی ارسالی از طرف دانشکده­ها
  14. بایگانی فرم های انتقال توام با تغییر رشته ارسالی از طرف دانشکده
  15. بایگانی فرم های اخطار آموزشی ارسالی شده از طرف دانشکده
  16. بایگانی اخراج آموزشی ارسالی شده از طرف دانشکده
  17. بایگانی احکام تدریس اساتید مدعو و هیئت علمی ارسالی از طرف دانشکده
  18. دریافت درخواستهای مهمانی و انتقالی دانشجویان سایر دانشگاهها به دانشگاه ایلام از طریق سایت سامانه خدمات آموزشی و یا بصورت دستی و ارسال به دانشکده مربوطه و پس از اعلام نظر دانشکده و استعلام از حراست اعلام موفقت نهاای از طریق سایت و از طریق مکاتبه با دانشگاه مبدا و راهنمایی دانشجو به سایر قسمتهای دانشگاه
  19. دریافت درخواستهای مهمانی و انتقالی دانشجویان دانشگاه ایلام برای سایر دانشگاهها از طریق سایت سامانه خدمات آموزشی و ارسال به دانشکده های مربوطه و پس ازدریافت جواب(موافقت یا عدم موافقت) از طرف دانشکدهها، ثبت جواب در سایت و نهایتاً بایگانی هر درخواست در پرونده دانشجویان 
  20. ارسال نمرات دانشجویان مهمانی پس از تسویه به دانشگاه مبداء
  21.  بررسی کد رشته جهت دانشجویان متقاضی تغییررشته و معرفی به دانشکده مربوطه پس از دریافت فرم از طرف دانشکده، دانشجویان، تغییر رشته داخلی، تعویض پرونده، تعویض کارت دانشجویی، ارجاع و مکاتبه جهت معادلسازی
  22. اعلام گواهی معدل به سایر ادارات جهت دانشجویان متقاضی
  23. دادن فرم تعهد محضری به دانشجویانی که کارت دانشحویی خود را مفقود کرده اند.
  24. ارسال و مکاتبه جهت نمرات مهمانی دانشجویانی که نیاز به معادلسازی دارند به دانشکده مربوطه
  25. درخواست تاییدیه و ریزنمرات دانشجویان انصرافی، فارغ­التحصیل سایر دانشگاهها و بررسی جهت تطبیق دروس
  26. دریافت صورتجلسه شورای آموزشی، کمیسیون موارد خاص، شاهد وایثارگر تحصیلات تکمیلی و بایگانی در زونکن مخصوص، همچنین کنترل و بررسی مصوبات به تعداد بندهای صورتجلسه کپی  و بایگانی در پرونده دانشجویان مربوطه
  27.  بررسی پرونده­های دانشجویان جهت کامل بودن پرونده به لحاظ داشتن مدرک دیپلم،پیش-دانشگاهی،ریزنمرات متوسطه، تاییدیه پیش دانشگاهی، کپی شناسنامه، کارت ملی، فرم های ثبت نام و آقایان از لحاظ نظام وظیفه سپس اطلاع به دانشجویانی که پرونده ناقص دارند.
  28. بررسی درخواست های متفرقه ارجاعی از دیگر دانشگاهها، ادارات و واحدهای داخلی دانشگاه و پاسخگویی لازم به آنها
  29. ارائه کارت دانشجویی به دانشجویان جدیدالورود 
  30. ارسال پرونده های دانشجویان انتقالی و انصرافی به سایر دانشگاهها
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها