شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان ایلام

« به گزارش خبرنگار روابط عمومی» همزمان با آغاز هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان با حضور استاندار محترم و هیأت همراه، ریاست محترم دانشگاه، رؤسای مراکز آموزش عالی، مدیران و جمع زیادی از دانشجویان در دانشگاه ایلام افتتاح شد.

در این نمایشگاه 19 مرکز آموزش عالی استان با 32 غرفه فعالیت های پژوهشی خود را ارائه نمودند.

« به گزارش خبرنگار روابط عمومی»

در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان ایلام

 آقای مهندس محمدرضا مرورارید استاندار محترم ایلام اظهارداشت: تجاری سازی دستاوردهای علمی باعث رونق اقتصادی و پیشرفت کشور می شود.

استاندار ایلام اظهار داشت: امروزه اهمیت تعامل صنعت و دانشگاه برای تجاری سازی یافته های پژوهشی در راستای تأمین نیازهای علمی و فن آوری کشور و عدم وابستگی به خارج بسیار ضروری و از اهداف اقتصاد مقاومتی است .

مهندس مروارید در پایان به استعداد جوانان ایلام اشاره و بیان داشت: الحمدالله استان دارای جوانان مستعد در زمینه های علمی و پژوهشی بوده که با ابتکارات و اختراعات خود در راه اعتلای علمی کشور تلاش می کنند .ما دراین  نمایشگاه شاهد مواردی از کار این عزیزان بودیم که بنده انتظار نداشتم.

« به گزارش خبرنگار روابط عمومی»

در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان ایلام

آقای دکتر رضا صحرایی ریاست محترم دانشگاه ایلام از افزایش طرح پژوهشی خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در 32 غرفه به مدت سه روز و  از 16 آذر برپا بوده و آماده پذیرایی از عموم مردم استان می باشد.

افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فن بازار استان ايلام