شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام ریاست محترم دانشگاه به مناسبت روز بسیج

« به گزارش خبرنگار روابط عمومی»در پیام جناب آقای دکتر صحرایی ریاست محترم دانشگاه آمده است.

سالگرد تشکیل بسیج که یادآور بزرگداشت جانفشانی­های شیر مردان عرصه جهاد با دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران را به همه بسیجیان عزیز تبریک عرض می­نمایم.

در حقیقت بسیج دانشگاهی است که استاد، دانشجو و درسش همه ایثار و فداکاری است بسیج یادآور خاطرات جوانان پاک و بی آلایشی است که لذات و هدفهای جوانی خود برای خدا گذشتند بسیجیان مردان بزرگ و کم  ادعای هستند که کمر به دفاع از ارزشهای الهی بستند و هیچ قدرتی غیر الهی و دروغین نهراسیدند و برای دفاع از ارزشهای الهی خود وارد میدان نبرد با قدرتها و ارزشها جاهلی زمان شدند.

 هفته بسیج بزرگداشت فداکاری و جانفشانی عزیزانی است که برای سربلندی و عزت این سرزمین جهاد کردند و با کمترین امکانات اما با شجاعت تمام و قدرت الهی خود در هشت سال دفاع مقدس از نظام اسلامی خود دفاع نمودند اینجانب نیز به سهم خود با تبریک صمیمانه به مردان و زنان با ایمان که با خلوص نیت و بدون کوچکترین چشم داشتی هم در هشت سال دفاع مقدس و هم اینک در زمان دوران پس از جنگ با حضور خود در بسیج این درخت تنومند را آبیاری می­کنند تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی سلامتی و توفیق الهی برای این عزیزیان در سایه­سار نظام مقدس جمهوری اسلامی دارم.

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند روحیه ایثار و از خودگذشتگی آن عزیزان است تا بتوان توسعه همه جانبه آن را با سلامت و قدرت به پیش برد.