شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حضور 450 دانشجو در بیست‌ونهمین جشنواره سراسری قرآن دانشجویان کشور

آقای دکتر مظفر بگ‌محمدی، دبیر بیست‌ونهمین جشنواره سراسری قرآن دانشجویان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی، با اشاره به اینکه بیست‌نهمین جشنواره سراسری قرآن کریم دانشجویان با حضور 450 دانشجو از دانشگاه‌های محتلف کشور از اول شهریورماه، در دانشگاه ایلام آغاز شده است، اظهار کرد: این جشنواره از روز گذشته، با برگزاری مسابقات ترتیل و تحقیق قرآن بانوان و آقایان آغاز شده و امروز، دوم شهریورماه، هم در سایر رشته‌ها به‌کار خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان شرکت‌کننده در این جشنواره در پنج بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری با هم رقابت می‌کنند، گفت: این دانشجویان در چهار سطح کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا در 35 رشته در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

دبیر بیست‌ونهمین جشنواره سراسری قرآن دانشجویان کشور با اشاره به اینکه مسابقات شفاهی آقایان در سالن آیت‌الله حیدری و مسابقات شفاهی بانوان در سالن دانشکده فنی دانشگاه ایلام برگزار می‌شود، افزود: امروز، دوم شهریورماه نیز از ساعت 8 مسابقات حفظ 10 جزء قرآن آغاز شده و مسابقات حفظ 20 جزء از ساعت 11 پیگیری می‌شود.

آقای دکتر بگ‌محمدی با اشاره به اینکه مسابقات کتبی تمامی بخش‌ها امروز، دوم شهریورماه، ساعت 11 در دانشکده علوم انسانی دانشگاه ایلام برگزار می‌شود، گفت: حافظان کل قرآن نیز عصر امروز، ساعت 15 به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه نتایج مسابقات در روز اختتامیه اعلام می‌شود، بیان کرد: جلسه پرسش و پاسخ قرآن نیز سوم شهریورماه، از ساعت 8 با حضور اساتید برجسته قرآنی برپا می‌شود و پس از آن ساعت 10:30 با برگزاری مراسم اختتامیه، بیست‌نهمین جشنواره سراسری قرآن دانشجویان به‌کار خود پایان می‌دهد.