شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

فرمانده پایگاه مقاومت اداری دانشگاه: پیشرفتهای انقلاب اسلامی فوق العاده حائز اهمیت است، چون در زیر سایه تحریم شکل گرفته است

آقای شهاب ناصری فرمانده پایگاه مقاومت اداری دانشگاه  در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت: حکومت پهلوی، حکومتی وابسته به قدرتهای جهانی بود که تمام منابع و ثروت ایران را در اختیار آنان قرار داده بود و از شریعت اسلامی کاملاً کنار گرفته و فرهنگ غربی را در کشور حاکم کرده بود.

وی افزود: در این فضای منحط که استبدار واستعمار درکشور حاکم کرده بودند، از سلاله پاک امیر مومنان حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س)،  حضرت امام خمینی(ره) به عنوان مرجعی والا مقام و سیاستمداری با تدبیر پرچم مبارزه را برافراشت و با پیوستن اقشار مختلف مردم اعم از دانشگاهیان، حوزویان،  بازاریان،  کارمندان، دانش آموزان و روستائیان سرانجام برخلاف پیش بینی آمریکاییها که ایران را جزیره امن نامیده بودند در بهمن 1357 انقلاب اسلامی  به پیروزی رسید و بساط رژیم پهلوی برچیده شد.

آقای ناصری افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی به عنوان تجربه­ای تازه از مردم سالاری دینی شکل گرفت که طی 34 سال گذشته با رهبری الهی حضرت امام خمینی(ره) و جانشین برحقش حضرت امام خامنه­ای(مدظله العالی) در حوزه­های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی، اقتصادی، صنعتی و کشاورزی پیشرفتهای معیر العقولی را کسب کرده است.

این پیشرفتها از آنجا حائز اهمیت است که دشمن در این 34 سال گذشته انواع و اقسام توطئه­ها شامل:  کودتا، ترور، تحریم، جنگ، تهدید، شبیخون فرهنگی، جنگ نرم و جنگ اقتصادی را   بر این کشور تحمیل کرده است.

اما رهبری هوشیارانه، مدبرانه و عالمانه مقام معظم رهبری و استقامت و ایستادگی تاریخی ملت شریف ایران تمام توطئه­ها و دشمنیها استکبار را خنثی نموده و  امروز به لطف خداوند متعال زمینه پیشرفت در تمامی حوزه­ها فراهم شده است.

آقای ناصری تاکید کرد: ما بسیجیان وظیفه و رسالت خود می­دانیم که با تمام توان و استفاده از تمامی امکانات در ایام مبارک دهه فجر تاریخچه پیروزی انقلاب، نقش حضرت امام(ع) در دوران مبارزات وبعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنیهای مختلف استکبار و غرب  و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کرده و تبیین نمایم تا نسل جوان بهتر با این حقایق آشنا شوند.