شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حجت الاسلام اکبرنژاد، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی: حضور گسترده مردم در صحنه‌های انقلاب موجب خشم دشمن می‌شود

حجت الاسلام اکبرنژاد رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی گفت: امروز آنچه خشم دشمنان و تشدید دشمنی‌های آنان با نظام اسلامی را موجب شده است همین حضور گسترده مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب و ارزش‌های والای اسلامی است.

حجت السلام  اکبر نژاد در راهپیمایی پر شکوه 22 بهمن شهرستان دهلران اظهار کرد: امروز موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها موجب وحشت دشمنان شده است.

وی با اشاره به وضعیت کشور در قبل و بعد از انقلاب تصریح کرد: در قبل از انقلاب، ما استقلال سیاسی نداشتیم و تصمیم گیری در مورد مسائل کشور توسط بیگانان بود.

حجت السلام اکبر نژاد ادامه داد: شعارهای انقلاب، استقلال در بعد سیاسی بود و در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی همه تصمیم گیری‌ها توسط مسوولان نظام مقدس اسلامی انجام شده که موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.

وی با اشاره به موفقیت نظام اسلامی در همه عرصه‌ها گفت: استقلال از اهداف و شعارهای انقلاب بود و امروز ایران اسلامی با سربلندی و در سایه‌ی مقام معظم رهبری قله توسعه و ترقی را طی می‌کند.

دکتراکبر نژاد خاطرنشان کرد: امروز همه باید به دور از تنش و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب به هدایت امور بپردازند و این خواست رهبر فرزانه انقلاب و مردم است.

وی گفت: اگر مسوولان و ملت در مسیر فرمایش رهبر معظم انقلاب حرکت کنند همه توطئه‌های دشمنان خنثی و نقش بر آب است.