شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سخنرانی حجت الاسلام هاشمی در­باره ویژگیهای امام خمینی(ره)

سخنرانی حجت الاسلام هاشمی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با موضوع ویژگیهای امام خمینی(ره) با هماهنگی پایگاه مقاومت اداری دانشگاه، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه برای تبیین ویژگیهای حقیقی امام(ره)، باید رمز موفقیت و جاودانگی امام(ره) را شناخت، بیان داشت: امام(ره) در دوران مبارزه با حکومت طاغوت و  مقابله با قدرتهای جهانی اگر به موفقیت دست یافت و در این مورد هیچ ترس و واهمه­ای نداشت، این امر از ایمان راسخ و توکل ایشان بر خداوند متعال مایه می­گرفت.

در آن زمانی کسی جرأت مقابله و اقدام بر ضد استکبار و ابرقدرتها را نداشت و حتی کسی این امر را تصور نمی­کرد و فقط این امام(ره) بود که با ایمان و اتکاء به قدرت خداوند متعال، در برابر ابرقدرتها موضع گیری کرد و با ایستادگی خود به عنوان یک الگو در سطح منطقه و جهان تبدیل گردید.

حجت الاسلام هاشمی افزود: امام(ره)برای ادامه پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به دو مووضع اساسی ما را رهنمون کرده است، اول ایمان به خدا که قدرتش مافوق تمام قدرتها است. دوم موضوع وحدت است که برای حرکت رو به جلو از اهمیت اساسی برخوردار است.

سخنراني حجت الاسلام هاشمي در­باره ويژگيهاي امام خميني(ره) سخنراني حجت الاسلام هاشمي در­باره ويژگيهاي امام خميني(ره) سخنراني حجت الاسلام هاشمي در­باره ويژگيهاي امام خميني(ره)