شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر ریاست دانشگاه از حضور حماسی و پرشور مردم و دانشگاهیان در تشییع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»

شهدا شمع محفل بشریتند             امام خمینی (ره)

خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که میزبانی پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس را که از بهترین جوانان ایران اسلامی می­باشند و به تعبیر  مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از امامزادگان عشقند، نصیب مردم ولایتمدار ایلام و تلاشگران صحنه علم و دانش کرد. شهیدان والا مقامی که ارزشمندترین گوهر وجود خود که والاترین هدیه الهی است را در طبق اخلاص نهاده و لبیک گویان به فرمان حضرت امام (رحمة الله علیه) فریاد هیهات من الذله سر دادند و بی ادعا و مشتاقانه برای حفظ آرمان­های امام، انقلاب و حیثیت ملت سربلند ایران اسلامی سر از پا نشناختند و خالصانه به مذبح عشق رفتند.

      افلاکیان خاک نشینی که شقایق­های سرخ و درخشان آسمان انسانیت و آزاده­ گی شدند و عالم را با وعده الهی معامله کردند: «وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ». خوشا به حال آنان که در  کاروان نور، سر و جان را فدای سالار خود، حضرت سید الشهداء (ع) کردند و به یاران با وفایش پیوستند.

      حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم شریف استان ایلام از زن، مرد، پیر و جوان و همچنین اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاههای سراسر استان در مراسم تجلیل از مقام شامخ شهدا و تشییع پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام، حماسه­ ای پر شکوه و به یادماندنی را رقم زد و حماسه آفرینی ، مقاومت و جانفشانی ملت سربلند ایران اسلامی را در دوران پر افتخار دفاع مقدس زنده ساخت.

      اینک اینجانب به عنوان خدمتگزار کوچک مردم متدین و خداجوی ایلام وظیفه خود می­دانم صمیمانه از حضور پرشور و بی­ نظیر تمامی اقشار مردم خصوصاً خانواده­های معظم شهدا و ایثارگران، آزادگان سرافراز، روحانیت معزز، فرهنگیان، دانش آموزان، کارمندان، بازاریان و کسبه، دانشگاهیان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیرو­های نظامی و انتظامی، مدیران سازمانها و ادارات و به خصوص مدیران ، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام که در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهدا در روز 29 آذر ماه موجب خلق صحنه­ های زیبای عشق به شهدا و انقلاب شدند، تقدیر و تشکر نمایم. خداوند همگان را توفیق خدمت خالصانه به نظام مقدس اسلامی در سایه سار ولایت، عنایت فرماید تا فردای قیامت شرمنده شهیدان سرافرازمان نباشیم.

دکتر طاهر علی محمدی

رییس دانشگاه