شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

فرمانده پایگاه مقاومت اداری دانشگاه: در مواجه با توطئه­ها و دشمنیهای استکبار حفظ وحدت و تبعیت از ولایت فقیه، رمز عبور از بحرانها و پیروزی ماست.

آقای شهاب ناصری فرمانده پایگاه مقاومت اداری دانشگاه با اشاره به فرارسیدن روز نهم دیماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: انقلاب اسلامی حاصل مبارزات طولانی ملت بزرگ ایران و علما و روحانیون در مبارزه با استبداد و استعمار است که از آغاز تاکنون با انواع و اقسام توطئه­ها ودشمنیها مواجه بوده است و در این راستا ترور، کودتا، جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگ، جنگ نرم، تحریم و تهدید نظامی از جمله برنامه­های اجرا شده دشمن علیه انقلاب اسلامی بوده است.

و در ادامه  همین دشمنیها بعد از برنامه­ریزی بلند مدت و با استفاده از تمام امکانات عوامل داخلی و با حمایت وسیع کشورهای غربی فتنه پیچیده و مرموز سال 88 بعد از انتخابات ریاست جمهوری که توده های مختلف مردم در آن شرکت داشتند،  طراحی و اجرا گردید و اصلی­ترین مبانی اعتقادی مردم مورد هجوم قرار گرفت.

آقای ناصری افزود: متأسفانه در این ماجرا  افراد زیادی گول خوردند و در زمین دشمن بازی کردند، اما با لطف و عنایت خداوند متعال و رهبری مدبرانه و عالمانه امام خامنه­ای (مدظله العالی) این فتنه مرموز در نهایت با حضور میلیونی توده­های مختلف مردم ایران اسلامی در حماسه نهم دیماه  و حمایت همه جانبه آنها از رهبری و نظام با شکست مواجه شد و تمام آرزوها و امیال دشمنان ناکام ماند و جمهوری اسلامی با رهبری الهی امام خامنه­ای (مدظله العالی) از این بحران عبور کرد.

آقای ناصری تاکید کرد: برای مقابله با توطئه­ها و نقشه­های دشمن حفظ اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی ماست و تمام اقشار مردم و علی الخصوص  بسیجیان باید به این موضوع توجه جدی داشته با شند.

آقای ناصری در پایان از تمام مسئولین دانشگاه، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان خواست در برنامه­هایی که در سالروز این روز بیاد ماندنی برگزار می­شود شرکت نمایند و با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید عهد نمایند.