شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان: به حق مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه ایلام از بی نظیر ترین مراسم های تشییع و تدفین شهدا بود

مراسم شام غریبان شهدای گمنام شب چهارشنبه29/9/1391 در مسجد دانشگاه با حضور دکتر سیاری معاون فرهنگی و اجتماعی، آقای فتاحی مدیر روابط عمومی و جمعی از دانشجویان برگزار گردید.

در این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورا و مداحی توسط آقای دوستی مداح اهل بیت، جناب اقای سرهنگ منتظری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، به بیان روایت هایی از دوران نورانی دفاع مقدس پرداختند. ایشان با اشاره به اهمیت و لزوم تدفین شهدای گمنام در دانشگاهها گفت: دانشگاه مرکز اصلی شهیدپروری و ساختن انسانهای صالح و مومن است و باید قدر این شهدای گمنام را دانست که دانشگاه را برای آرمیدن خود انتخاب کردند.

سرهنگ منتظری با اشاره به تدفین شهدای گمنام بعد از دفاع مقدس در کشور تصریح کرد: به حق مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه ایلام از بی نظیر ترین مراسم­های تشییع و تدفین شهدا بود که در طول سالهای اخیر شرکت کردم و به پاس این حماسه کم نظیر حضور از مسئولین دانشگاه و اساتید، کارکنان، دانشجویان عزیز که با حضورشان خیلی چیزها را به دشمنان ثابت کرده و در رأس همه از ریاست دانشگاه کمال تشکر و قدردانی را دارم.