شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اشکهای وزیرعلوم در مراسم بزرگداشت شهدای جهاد علمی

مراسم بزرگداشت شهدای جهاد علمی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر،  در این مراسم که با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری، رییس سازمان انرژی اتمی و اعضای خانواده شهدای علمی برگزار شد ، از مجاهدت ها و تلاش های ماندگار شهدای عرصه جهاد علمی از جمله شهید مصطفی چمران ، شهید حسن تهرانی مقدم ، شهید مجید شهریاری ، شهید مصطفی احمدی روشن ، شهید مسعود علیمحمدی و شهید داریوش رضایی نژاد قدردانی شد. همچنین در این مراسم از دانشجویانی که پایان نامه های برتر در حوزه هسته ای و نانو فناوری داشتند قدردانی شد.

پخش نماهنگ، بیان خاطرات، شعرخوانی با موضوع شهدای جهاد علمی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

تقدیر همسر شهید رضایی نژاد از وزیر علوم، اشکهای کامران دانشجو، شعرخوانی 2 نخبه و چند خبر دیگر از مهمترین حاشیه های امروز مراسم بزرگداشت شهدای جهاد علمی به شمار می آید.

د راین مراسم کلیپی از شهدای جهاد علمی کشورمان پخش شد که همزمان با پخش آن در سالن، اشکهای خانواده های شهدای هسته­ای از جمله همسر شهید رضایی نژاد و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جاری شد.

در این جلسه، سالنی که حضار در آن حضور داشتند از سوی وزیر علوم به نام سالن شهدای جهاد علمی نامگذاری شد.

در ادامه این مراسم، همسر شهید رضایی نژاد از وزارت علوم به خاطر تلاش در شناسایی بیشتر شهدای علمی به کشورمان به عنوان یک وزارتخانه فعال یاد کرد.

فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی در این مراسم طی سخنانی اشاره ای به جوانان دانشجو داشت که باید پیرو خط شهدای علمی باشند.

دکتر کامران دانشجو هم با اشاره به سخنان عباسی، خود را دانشجویی دانش آموخته شده دانست که همچنان دانشجو اما کمی پیر شده است.