شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جلسه بصیرتی پایگاه مقاومت اداری

جلسه بصیرتی به همت پایگاه مقاومت بسیج اداری دانشگاه با حضور حجت الاسلام تاری از معاونت آموزش سپاه ناحیه ایلام صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار شد.

در این جلسه که با موضوع اخلاص در عمل برگزار شد و با حضور چشمگیر کارکنان بسیجی همراه بود، حجت الاسلام تاری پس از تعریف اخلاص، ابعاد مختلف اخلاص را به بعد فعلی و بعد فاعلی تقسیم نمود.

وی بیان کرد: حضرت علی (ع) عبادات انسان را بر سه نوع می شمارد: 1-  عبادت تاجران (عبادت معامله ای) 2- عبادت عبد مولا ( عبادت از روی ترس از خدا) 3- عبادت عاشقان ( عبادت کسانی که عاشق ذات مقدس الهی هستند.)

حجت الاسلام تاری تصریح کرد: خلوص موجب پذیرش عبادات می شود و سر منشأ قبولی همه عبادات نماز است. همچنین اخلاص موجب مصونیت در مقابل لغزش ها می شود. بالا رفتن آمار جنایت ها و اعتیادها نتیجه نبود اخلاص در امور است. از دیگر آثار خلوص، جاری شدن حکمت از دل به زبان است و همچنین موجب افزایش بصیرت و زمان شناسی می شود.

حاج آقای تاری از جمله آفات و آسیب های اخلاص را ادعا داشتن، منت گذاشتن روی دیگران، نفاق و ریا و همچنین طغیان هواهای نفسانی و حب دنیا بیان کرد.

ایشان در پایان به ذکر خاطره ای از اخلاص رزمنده دوران دفاع مقدس آقای محسن زینی وند پرداختند.

جلسه بصيرتي پايگاه مقاومت اداري جلسه بصيرتي پايگاه مقاومت اداري جلسه بصيرتي پايگاه مقاومت اداري جلسه بصيرتي پايگاه مقاومت اداري