شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره قرآنی دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه ایلام

«به گزارش خبرنگار روابط عمومی»  چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره قرآنی دانشجویان سراسر کشور در سالن جلسات دانشگاه ایلام با حضور آقای دکتر صحرایی ریاست محترم دانشگاه، آقای مهندس کلانتری معاون محترم سیاسی امنیتی استانداری ایلام،حجت الاسلام والمسلمین هاشمی معاون محترم فرهنگی نهاد نمایدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، آقای مهندس منصور پور شهردار محترم ایلام، آقای میرزاد رئیس محترم شورای اسلامی شهر ایلام، آقای عقابی معاون محترم سیمای ایلام، آقای شهیدی معاون محترم اوقاف  و امور خیریه،آقای شنبه زاده مدیرکل محترم میراث فرهنگی ایلام، آقای صبوحی مدیرمحترم باشگاه های اداره ورزش و جوانان و آقای رستمی مسئول محترم دارالقرآن های سازمان تبلیغات اسلامی و آقای دکتر بگ محمدی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار گردید .

در این جلسه آقای دکتر صحرایی ریاست محترم دانشگاه ضمن خیر مقدم به مدیران محترم و تشکر از توجه سازمان ها به اهمیت قرآن و مباحث پیرامون آن اظهار داشت : دانشگاه ایلام و شهر ایلام میزبان بیست و نهمین جشنواره قرآنی دانشجویان سراسری کشور در شهریور ماه امسال است .

وی گفت :این جشنواره با 37 رشته با محوریت قرآن برگزار می شود، با توجه به ملی بودن آن و حضور نمایندگان تمام استان ها از اهمیت خاصی برخوردار است و بیان داشت این بزرگ ترین جشنواره ای است که تا به امروز در ایلام برگزار می شود پس اهمیت همکاری ادارات  و نهادهای دولتی و خصوصی بیشتر به چشم می آید .

ریاست محترم دانشگاه ایلام گفت : با توجه به زیر ساخت های موجود در دانشگاه آقای دکتر هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سفر خود به ایلام ، شهر ایلام را بعنوان میزبان این مسابقات معرفی نمود .

آقای دکتر صحرایی اضهار داشت : یکی از مهم ترین ویژگی های این جشنواره برگزاری در سال اقتصاد و فرهنگ است که می توان بزرگ ترین فعالیت فرهنگی سال جاری استان را رقم زد .

ایشان بیان داشت : دانشگاه طوری برنامه ریزی نموده که استان ایلام در سطح کشور نشان داده شود و با حضور اساتید بین المللی قرآن در مدت برگزاری جشنواره می توان محفل انس با قرآن کریم را در امامزادگان و نیز کارگاه های قرآنی برگزار نماییم.

مهندس کلانتری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در سخنانی اظهار داشت : در سال اقتصاد و فرهنگ و در ماه مبارک رمضان کار برای قرآن حال و هوایی آسمانی دارد و ادامه داد اتفاق، اتفاق خوبی است باید شرایط پیش آمده را با ارزش بدانیم چون سالی یک استان برای برگزاری این جشنواره انتخاب می شود فرصتی سی چهل ساله نصیب ایلام شده و بیان داشت تلاش ما این است در شورای اداری استان این است که تمام ادارات و نهادها در برگزاری این جشنواره مشارکت داشته باشند .

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت : فرزندان ما به شدت در خطر هستند ، پس ما باید برنامه ریزی داشته باشیم و مراقب باشیم ، چون برای آنها برنامه دارند و چه بهتر این برنامه ریزی ما قرآنی باشد که هم جوان و هم جامعه از آرامش روحی و روانی برخوردار باشد.

شایان ذکر است در این جلسه هر کدام از مدیران با امکانات موجود در سازمان های خود مساعدت و همکاری در بیست و نهمین جشنواره قرآنی دانشجویان سراسر کشور را اعلام نمودند.

برگزاري چهارمين جلسه شوراي سياستگذاري جشنواره قرآني دانشجويان سراسر کشور در دانشگاه ايلام برگزاري چهارمين جلسه شوراي سياستگذاري جشنواره قرآني دانشجويان سراسر کشور در دانشگاه ايلام