شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر علی محمدی: کسب مقام های مختلف انجمن های علمی دانشگاه نشان از هدف گذاری صحیح و برنامه ریزی دقیق دانشگاه در پشتیبانی، حمایت و بسط چنین انجمن هایی است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دکتر علی محمدی ریاست محترم دانشگاه در افتتاح سومین جشنواره درون دانشگاهی حرکت گفت: در راستای تشویق دانشجویان عزیز به فعالیت های علمی، پژوهشی و فعال نمودن هرچه بیشتر انجمن های علمی دانشگاه، همانند سال های گذشته دانشگاه اقدام به برگزاری سومین جشنواره درون دانشگاهی حرکت و برپایی نمایشگاهی در این خصوص نمود. این نمایشگاه با حضور 22 انجمن علمی فعال دانشگاه به مدت 3 روز در محوطه دانشگاه برگزار می باشد.

وی با بیان این که برگزاری چنین برنامه هایی نتایج ثمربخشی در حوزه فعالیت های علمی دارد، بیان داشت:  قطعاً با توجه به اهمیتی که رشد علمی در حصول اقتدار و عزت ملی دارد و دانشگاه هم مهم ترین متولی آن است، تشویق و ترغیب دانشجویان به فعالیت های علمی، آنان را برای نیل به این هدف مهم آماده می سازد و مطالبات جدی مقام معظم رهبری در این خصوص دست یافتنی تر خواهد بود.

رئیس دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال گذشته مقام های بسیار خوبی توسط دفتر انجمن علمی و برخی از انجمن های علمی دانشگاه به دست آمد که این نشان از هدف گذاری صحیح و برنامه ریزی دقیق دانشگاه در پشتیبانی، حمایت و بسط چنین انجمن هایی است.