شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام افتتاح شد

با پی گیری های ریاست محترم دانشگاه آقای دکتر علی محمدی، مجوز تاسیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی اخذ شد و صبح امروز با حضور رییس محترم دانشگاه، دکتر اکبرنژاد رییس محترم دانشکده الهیات و معارف اسلامی، حجت الاسلام هاشمی معاون محترم نهاد رهبری در دانشگاه، دکتر شیری معاون محترم پشتیبانی، دکتر قربانی معاون محترم آموزشی، دکتر پوراشرف معاون محترم پژوهشی و جمع کثیری از اساتید و دانشجویان افتتاح گردید و به طور رسمی فعالیت علمی پژوهشی خود را آغاز نمود.

در حاشیه این مراسم دکتر اکبرنژاد ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) از پی گیری های دکتر علی محمدی در زمینه افتتاح  دانشکده الهیات و معارف اسلامی تقدیر نمود.

رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی گفت: هم اکنون بیش از 300نفر در مقاطع مختلف تحصیلی در رشته های فلسفه و کلام اسلامی، علوم قرآن و حدیث و فقه و مبانی حقوق در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند که این آمار در نیمه دوم سال تحصیلی افزایش چشمگیری خواهد داشت.

در ادامه ریاست محترم دانشگاه روند توسعه دانشگاه ایلام را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پیگیری های  اخذ مجوز تأسیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی از زمان ریاست قبلی دانشگاه آغاز شده بود که به لطف خدای بزرگ موانع برداشته شد و امروز شاهد تأسیس این دانشکده در دانشگاه هستیم.

دکتر علی محمدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دانشگاه ایلام با دارابودن 7 دانشکده و نزدیک به 7 هزار دانشجو، در ردیف دانشگاه های برتر قرار می گیرد و با دانشگاه های هم جوار برابری می کند.

ایشان موفقیت های بدست آمده توسط دانشگاه در زمینه اخذ مجوز رشته های تحصیلی گوناگون  را گامی مهم در توسعه استان تلقی کرده و ابراز امیدواری نمودند کماکان شاهد کسب موفقیت های دیگری در زمینه های مختلف باشیم.

دانشکده الهيات و معارف اسلامي دانشگاه ايلام افتتاح شد دانشکده الهيات و معارف اسلامي دانشگاه ايلام افتتاح شد دانشکده الهيات و معارف اسلامي دانشگاه ايلام افتتاح شد دانشکده الهيات و معارف اسلامي دانشگاه ايلام افتتاح شد