شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حضور رئیس دانشگاه واسط عراق و هیأت همراه در دانشگاه ایلام

«به گزارش خبرنگار روابط عمومی » روز دوشنبه  26 اسفند 1392 دانشگاه ایلام میزبان رئیس دانشگاه واسط عراق و هیأت همراه وی بود ،

در این دیدار ابتدا آقای دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه ایلام ، ضمن خیر مقدم به آقای دکتر  طالب محیبس الوانلی و هیأت همراه ایشان ، گزارشی از وضعیت علمی و آموزشی دانشگاه ارائه نمود  .

سپس رئیس دانشگاه ایلام بیان نمود : بی­شک پیشرفت در استان ایلام و واسط برای هر دو طرف مهم و مفید خواهد بود و این پیشرفت متأثر از توسعه دانشگاههای استان ایلام و واسط خواهد بود. بنابراین می­طلبد که مدیریت دو دانشگاه با حمایت استانداران محترم ایلام و واسط با برقراری ارتباط مستمر و تبادل نظر و تعاملات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بر این مقوله توجه جدی داشته باشند. از این رو دانشگاه ایلام زمینه و شرایط چنین بازدید و دیداری را برای هیأت عراقی مهیا کرده است. علی محمدی افزود: یکی دیگر از نکاتی که مورد توجه ما بوده بین المللی کردن دانشگاه ایلام در این راستای امیدواریم با جذب دانشجوی عراقی این امر تحقق پذیرد.

دکتر علی محمدی با بر شمردن زمینه­های همکاری مثل تبادل اسناد، تربیت مربی مشترک، برگزاری کنفرانس                بین المللی مشترک و برگزاری سخنرانیهای علمی توسط اساتید دو دانشگاه امکان استفاده از آزمایشگاه­ها و کارگاههای فعال در دو دانشگاه زیر ساختها و امکانات دانشگاه ایلام را مناسب و ارزیابی کرد و برای ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی اعلام آمادگی نمود.

آقای دکتر طالب محیبس الوانلی گفت : ما از لحاظ منابع مالی مشکل چندانی نداریم ، ولی از لحاظ فضای فیزیکی  با کمبودهایی مواجه هستیم که با امکانات موجود در دانشگاه ایلام می توانیم دانشگاه خود را به حد مناسبی برسانیم .

در ادامه این دیدار رئیس دانشگاه واسط از امکانات موجود در دانشگاه ایلام بازدید بعمل آورد . 

حضور رئيس دانشگاه واسط عراق و هيأت همراه در دانشگاه ايلام حضور رئيس دانشگاه واسط عراق و هيأت همراه در دانشگاه ايلام حضور رئيس دانشگاه واسط عراق و هيأت همراه در دانشگاه ايلام حضور رئيس دانشگاه واسط عراق و هيأت همراه در دانشگاه ايلام