شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بیست و یکمین سمینار شیمی آلی ایران در دانشگاه ایلام به کار خود پایان داد

«به گزارش خبرنگار روابط عمومی » اختتامیه بیست و یکمین سمینار شیمی آلی ایران، امروز با حضور ، دبیر انجمن شیمی ایران، رئیس دانشگاه ایلام و استقبال پرشور اساتید و دانشجویان سمینار شیمی آلی ایران در سالن آیت الله حیدری دانشگاه ایلام به کار خود پایان داد.

دکتر مریم حجامی، دبیر برگزاری این همایش در این آیین، استقبال از این برنامه را چشمگیر عنوان کرد و گفت: کیفیت مقالات، پوسترها و پایان نامه های ارسالی در حد ISI بودند.

پرفسور زلفی گل، دبیر انجمن شیمی ایران نیز 90 درصد از فعالیت های علمی که در کشور تولید می شود را نتیجه کار و تلاش دانشجویان دانست و گفت: وظیفه اساتید صرفا، مدیریت و نظارت بر روند تحقیقات دانشجویان است.


وی حضور صاحب کلامان شیمی را در تمام گردهمایی های این رشته الزامی عنوان کرد و افزود: انجمن شیمی ایران موظف است در هرجایی که به قلم، کلام، راهبرد و ترویج علم شیمی نیاز بود حضور داشته باشد.


وی رتبه علمی کشورمان در منطقه را اول دانست و افزود: اگر می خواهیم انحصار تمام علوم را در دست بگیریم باید در کنار ارائه مقالات به انجام تحقیقات بنیادین و کاربردی کردن علوم نیز توجه داشته باشیم.


دبیر انجمن شیمی ایران با تاکبد بر این که تمام اساتید ایرانی باید صاحب مکتب و سبک در جهان باشند، گفت: نگارش مقالات، ترجمه و تالیف کتاب بهترین استراتژی در افزایش برد علمی دانشمندان و اندیشمندان ایرانی در جهان است.


زلفی گل خاطرنشان کرد: باید از مسئولان برگزاری سمینار ، در رأس آنها دکتر علی محمدی ، گروه شیمی و تمام تیم اجرایی در طول برگزاری سمینار تشکر و قدر دانی نمود و گفت کارکنان دانشگاه در طول سمینار شکل مدریتی دانشگاه را که نشانه از علاقه به دانشگاه و مسئولین دانشگاه است را به نمایش گذاشتند و موجبات به یاد ماندنی شدن سمینار شیمی آلی را رقم زدند .

پرفسور کسایی، رئیس کمیته شیمی آلی ایران هم در این همایش گفت: در رتبه بندی های بین المللی، شیمی ایران بر اساس تعداد مقالات ارائه شده حائز رتبه 19 در جهان می باشد.

وی ادامه داد: با وجود آن که تعداد جمعیت ایران و گستردگی کشورمان دو برابر اسرائیل می باشد، اما تعداد مجلات تخصصی ما در رشته شیمی یک دوم آمار مجلات منتشر شده در این رژیم غاصب است.

در ادامه این سمینار، نماینده دانشگاه صنعتی امیر کبیر با قرائت بیانیه ای مراتب قدردانی و تشکر خود را ازریاست دانشگاه ، دبیرخانه سمینار بیست و یکم ، تیم اجرایی و مردم ایلام به دلیل جانفشانی در برابر متجازین بعثی، ایستادگی در هشت سال جنگ تحمیلی و روند برگزاری بیست و یکمین سمینار شیمی آلی در دانشگاه  ایلام ابراز کردند.

بيست و يکمين سمينار شيمي آلي ايران در دانشگاه ايلام به کار خود پايان داد بيست و يکمين سمينار شيمي آلي ايران در دانشگاه ايلام به کار خود پايان داد بيست و يکمين سمينار شيمي آلي ايران در دانشگاه ايلام به کار خود پايان داد بيست و يکمين سمينار شيمي آلي ايران در دانشگاه ايلام به کار خود پايان داد