شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کارگاه های آموزشی اصول و فنون مذاکره به همراه کارگاه آشنایی با 50 نوع کسب و کار 15 میلیون تومانی

«به گزارش خبرنگار روابط عمومی» با تلاش مرکز رشد واحد های فناوری ، کارگاه های آموزشی اصول و فنون مذاکره و زبان بدن به همراه کارگاه آشنایی با 50 نوع کسب و کار 15 میلیون تومانی با تدریس آقای جان نثاری در محل سالن آمفی دانشکده کشاورزی دانشگاه ایلام برگزار گردید. ایشان با اشاره به اهمیت و نیاز کنونی موضوع بحث خود را با طرح سوال از موضوع کارگاه از حضار مطرح و با تست بیان از چند نفر از حضار عملاً به تشریح عنوان کارگاه پرداخت و درباره چگونگی یک سخنرانی ، کنفرانس وسمینار توضیحاتی ارائه و مراحل آن را که شامل قبل، شروع ، در طول و اتمام می باشد تشریح نمود. وی در ادامه راهکارهای ده گانه ای را برای فن مذاکره ارائه و از جمله آنها به ایجاد حس خوب در طرف مقابل،لباس مناسب،صورت خندان و بشاش،شروع خوب، حدس زدن تفکر طرف، بررسی کردن و پرهیز از عجله و هیجان اشاره کرد.

در ادامه این دوره کارگاه آموزشی آشنایی با 50 نوع کسب و کار 15 میلیون تومانی برگزار گردید در این جلسه آقای جان نثاری مباحث خود را در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی تقسیم بندی نموده و به مشاغلی همچون نوشتن مقاله،پروژه،پایان نامه،کتاب و فروش آن- پخش میوه برای آب میوه فروشی و کسب و کار دیگری مانند تولید گل مصنوعی ،تولید دسر و ژله مجالس ،تراش سنگهای قیمتی و.... اشاره نمود.

در پایان این دوره های برگزار شده برای شرکت کنندگان گواهی صادر گردید .

کارگاه هاي آموزشي اصول و فنون مذاکره  به همراه کارگاه آشنايي با 50 نوع کسب و کار 15 ميليون توماني کارگاه هاي آموزشي اصول و فنون مذاکره  به همراه کارگاه آشنايي با 50 نوع کسب و کار 15 ميليون توماني کارگاه هاي آموزشي اصول و فنون مذاکره  به همراه کارگاه آشنايي با 50 نوع کسب و کار 15 ميليون توماني کارگاه هاي آموزشي اصول و فنون مذاکره  به همراه کارگاه آشنايي با 50 نوع کسب و کار 15 ميليون توماني