شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تازه مسلمان شده آمریکایی در دانشگاه ایلام

به گزارش « خبرنگار روابط عمومی »، نشست مرز گمشده ساعت 20 شب چهارشنبه مورخ 30 بهمن در سالن آیت الله حیدری دانشگاه با حضور حجت الاسلام هاشمی معاون محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام ، دکتر بگ محمدی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام و جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه ایلام برگزار گردید .

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام هاشمی ، ضمن خیر مقدم به دانشجویان ، مهمانان به ویژه خانم مرضیه هاشمی در مورد جمعی که شکل گرفته سخنان خود را با حدیثی از امام حسن عسکری علیه السلام آغاز نمود و گفت کسانی که توفیق تشرف به دین مبین اسلام را دارند ایمان به معنی واقعی به خداوند را دارند ، توفیقی که نصیب خانم مرضیه هاشمی شده است.

معاون نهاد نماینگی مقام معظم رهبری بیان نمود : امیدوارم نکاتی که امشب مطرح می شود برای همه ما مفید واقع شوند در ادامه با بیان اینکه خداوندی که همه هستی مدیون اوست و همه ما تکیه گاهی جز او در همه امور نباید داشته باشیم ، ما به خداوندی باید باور داشته باشیم که همه هستی اورا تسبیح می گویند و شکست ناپذیر است ، ما به خداوندی باور داشته باشیم که حیاط همه موجودات در ید قدرت اوست لذا امشب این محفل گفتگوی محوری در مورد چنین خدایی است .

در ادامه برنامه با دعوت از خانم مرضیه هاشمی تازه مسلمان شده آمریکایی شور خاصی در سالن برپا شد

این مسلمان آمریکایی  با بیان این که انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در بیداری دینی در سراسر جهان است اذعان داشت: اسلام، دموکراسی، مردم سالاری دینی، وقوع انقلاب از دل دیکتاتوری، آزادی و آزادگی مهمترین ویژگی های قیام مردم ایران است.

مرضیه هاشمی گفت : هرگز فراموش نخواهم کرد که بعد از حمله آمریکا به عراق در سال 2003، مردم نوع دوست کشور ایران با وجود متحمل شدن 8 سال جنگ از سوی دولت بعث عراق، برای مردم این کشور غذا و دارو ارسال می کردند.

وی حجاب در اسلام   را  مهمترین جاذبه برای زنان غیرمسلمانان آمریکایی دانست و گفت: حفظ ظاهر از نگاه های شهوت پرستانه مردان یکی از مهمترین دلایل زنان غربی برای گرویدن به اسلام است، حجاب دریچه ای برای ایمان به دین خاتم النبیین می باشد که عدالت را برقرار می کند و سبب آرامش روح می شود.

خبرنگار PRESS TY افزود: ریشه و شاکله حجاب صرفا متعلق به اسلام نیست بلکه در تمام ادیان و مذاهب الهی مانند یهودیت و مسیحیت « چادر» تن پوشی عمومی و لباسی مقبول به شمار می رود.

ملانی فرانکلین خطاب به جوانان گفت: امنیتی که در کشور ایران وجود دارد بسیار باارزش است، هر روز خداوند را شکر کنید که در کشور اسلامی ایران زندگی می کنید، لازمه ی ارتباط با جهان خارج و اشاعه ی مبانی فکری اسلامی ایران، فراگیری زبان انگلیسی و ارتقا معلومات عمومی است، با دانشجویان کشورهای مختلف ارتیاط برقرار کنید و در راستای ترویج دین اسلام از هیچ کوششی فروگذاری نکنید.

تازه مسلمان شده آمريکايي در دانشگاه ايلام تازه مسلمان شده آمريکايي در دانشگاه ايلام تازه مسلمان شده آمريکايي در دانشگاه ايلام