شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بیانیه رئیس دانشگاه ایلام بمناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

ملت ایران در روز 12 بهمن سال 1357 با استقبال پرشور از رهبر جاودانه انقلاب، سرود فتح و پیروزی را سرداده و شمیم دل انگیز آزادی را در سراسر فضای ایران اسلامی منتشر کردند و این بازگشت، سرآغاز غلبه اراده مردم بر نظام ستمشاهی و استکبار جهانی بود.انقلابی که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت، نه تنها باعث قطع ید و منافع استکباری شد، بلکه تحولی را در دنیای اسلام و نور امیدی در دل مستضعفان جهان بوجود آورد که با الگوگیری از آن، منافع ظالمان و ستمگران به خطر افتاد و تمامی معادلات سیاسی استکبار را بر هم ریخت و ایران کانون توجه سیاستمداران و عموم مردم جهان شد.

 اکنون در سی و پنجمین سالگرد بهار انقلاب، همه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام ضمن حضور پرشور در مراسم جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی، بخصوص راهپیمایی عظیم 22 بهمن، همه اقشار مختلف  و دلسوزان ایران اسلامی را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت نموده و آمادگی خود را جهت خدمت در تمامی عرصه های موردنیاز کشور اعلام و دست در دست آحاد ملت تحت رهبری حکیمانه حضرت آیت ا... خامنه ای حماسه ای دیگر را در برابر دشمنان اسلام و قرآن رقم زده و در پاسداری از آرمان های بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر شهیدان از بذل هیچ چیز دریغ نخواهند ورزید و با توکل به خداوند، پرچم خونرنگ این نظام مقدس را به صاحب اصلی اش حضرت بقیه ا... اعظم (عج) خواهند سپرد.

ظهور انقلاب اسلامی ایران که حاصل  تلاش ها و زحمات فراوان اولیا و بزرگان دین در جهت اجرای قوانین اسلام و برپایی حکومت عدل الهی بوده، بزرگترین شوک قرن را بر پیکره ی سردمداران غرب و شرق وارد آورد و یک جریان جدیدی را از نظر فکری و اعتقادی در درون نظام های فکری و جهانی پدید آورد.

بيانيه رئيس دانشگاه ايلام بمناسبت فرارسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي