شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بیست و یکمین سمینار شیمی آلی ایران در دانشگاه ایلام برگزار می شود

به گزارش «خبرنگار روابط عمومی»؛ دانشگاه ایلام  در راستای ارتقاء سطح علمی پژوهشگران کشوروایجاد محیط مناسب جهت هم اندیشی علمی ،با هدف تبادل پ‍‍ژوهش های متخصصین و پژوهشگران، بیست و یکمین سمینار شیمی آلی ایران را با حضور اساتید، پژوهشگران و علاقمندان این رشته در تاریخ 22 الی 24 اسفند 1392 برگزار می‌نماید. لذا از اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه‌ها، محققین مراکز پژوهشی و صنعتی کشور و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها برای شرکت در این سمینار صمیمانه دعوت به عمل می‌آید. درضمن به اطلاع می رساند که بیست و یکمین سمینار شیمی آلی ایران  مورد تایید ستاد نانو برای دریافت حمایت تشویقی پایان‌نامه‌های مرتبط با فناوری نانو در سال 1392 اعلام ‏شده است.

در زمان برگزاری سمینار، ارائه کارت دانشجویی برای دانشجویان الزامی است.


برای دریافت حمایت های تشویقی ستاد نانو، شرکت در یکی از کارگاه های سمینار الزامی است.

محور های سمینار:
سنتز ترکیبات آلی
طیف سنجی آلی
کاتالیست ها
صنایع شیمی آلی و پلیمر
صنایع شیمی آلی و داروئی
شیمی فضائی
شیمی آلی و محیط زیست
طراحی و مدل سازی مولکولی
مواد پر انرژی و مقوله های دفاعی
بیوشیمی، بیوتکنولوژی، فیتوشیمی
نانو شیمی و کاربرد آن در صنعت

سموم و آفت کشها

کاربرد کاتالیست ها و فناوری های نوین در صنایع گاز و پتروشیمی

شیمی سبز و محیط زیست

سونوشیمی
الکتروسنتز

خانم دکتر حجامی دبیر برگزاری همایش گفت: با توجه به اهمیت این همایش ملی و استقبال خوب چهره های برجسته علمی کشور در زمینه شیمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های سراسر کشور و همچنین پژوهشگران فرهیخته در بخش صنایع؛ امیدواریم نهادهاو سازمان­ها همکاری های لازم را در خصوص بهتر برگزار شدن این سمینار داشته باشند. چرا که این همایش جلوه ای از شهر و استان ایلام را به شرکت کنندگان در بیست و یکمین سمینار شیمی آلی ایران ارائه می نماید.

وی افزود: بیش از 650 مقاله به دبیرخانه ارسال شده که ازبین آنها پس از داوری که در محل انجمن علمی شیمی ایران و توسط 22 داورانجام گرفت610مقاله از سراسر کشور پذیرفته شدند و تعداد 17 نفر سخنران جهت ایراد سخنرانی در سمینار معرفی گردیدند.

ایشان در پایان از اساتید گروه شیمی دانشگاه ایلام که بواسطه رایزنی های به عمل آمده توانستند مجوز برگزاری این سمینار را دریافت نمایند و ازهیچ گونه تلاشی دریغ نکردند، تقدیر و تشکر نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.