شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست ریاست محترم دانشگاه با رؤسا و مدیران گروه دانشکده کشاورزی و دانشکده پیرادامپزشکی

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، ظهر شنبه 5 بهمن ماه نشست ریاست محترم دانشگاه، معاون محترم پشتیبانی و منابع انسانی و معاون محترم آموزشی با رؤسا و مدیران گروه های آموزشی دانشکده های کشاورزی و دامپزشکی در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

در این نشست که آقایان دکتر بازگیر، دکتر یگانه، دکتر مهدی زاده، دکتر نوراللهی، دکتر فتاح نیا، دکتر عرفانی، دکتر کوچک زاده، دکتر ورهرام، دکتر زارع، دکتر میرزایی، دکتر رستمی نیا و دکتر فرامرزی از دانشکده کشاورزی و آقای دکتر چراغی از دانشکده پیرادامپزشکی حضور داشتند، ابتدا هر کدام از این عزیزان از ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم پشتیبانی که با تلاش های خود امکانات مختلفی را برای دانشکده ها فراهم آورده اند قدردانی نموده و به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و خواستار کیفی سازی بیشتر مسائل آموزشی و رفاهی شدند.

سپس دکتر شیری ضمن اعلام حمایت بیشتر خود از مسائل مالی و پشتیبانی دانشکده ها، اطمینان دادند که تا حد توان مشکلات موجود را مرتفع سازند.

در پایان دکتر علی محمدی ضمن حمایت از گروه های آموزشی و توجه به مسائل مختلف دانشکده ها، کیفی سازی امورات مربوط به دانشکده ها را از اولویت های کاری خود دانست و ابراز امیدواری نمود با کمک خداوند متعال بتوانیم در آینده تمامی مشکلات را تا حد امکان برطرف نموده و امکانات لازم آموزشی را هرچه بیشتر در اختیار دانشکده ها قرار دهیم.

نشست رياست محترم دانشگاه با رؤسا و مديران گروه دانشکده کشاورزي و دانشکده پيرادامپزشکي نشست رياست محترم دانشگاه با رؤسا و مديران گروه دانشکده کشاورزي و دانشکده پيرادامپزشکي