شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

هفته وحدت، ابتکار بزرگ امام راحل (ره) برای وحدت امت اسلامی است

در هفته وحدت پبمان ها استوارتر می گردد، خون ها در هم می جوشد، دست ها و بازوها درهم قرار می گیرد، چهره ها بر یکدیگر لبخند پبروزی و صفا می زند، قشرها همه باهم هستند و امت یکپارچه و منسجم است و شیعه و سنی، به یاد سالروز میلاد رسول گرامی اسلام، با هم و در کنار هم، در یک راه و به سوی یک هدف سرود وحدت می خوانند.

رسول اکرم(ص) برای تکمیل دین انسانی ظهور کرده است و ما تجلی نهایی وحدت را در مبنای اسلام مشاهده کرده ایم و دیده ایم که حج، گسترده ترین تابلوی حضور مسلمانان در عرصه یکرنگی و وحدت است.

دیده ایم که واجبات این آیین، در عین فردی بودن، جلوه کاملی از اجتماع گرایی است و در ذات آن، فرد در یگانگی با جامعه معنا می شود و جامعه بدون یکی شدن افراد با هم، مصداق حقیقی ندارد.

وحدت اسلام، نقطه ضعف دشمنان است و نقطه عطف سعادت مسلمانان، این نقطه را دریابیم .

ملت ما در سالگرد این میلاد مقدس، پرشکوهترین مراسم ، گرم ترین مجالس و باصفا ترین تجمعات را به پا می دارند تا روح اخوت اسلامی درپبکره ی اجتماع ، بیش از پیش زنده شود.

نامگذاری این هفته فرصت مناسبی برای بیان نقش معجزه آسای وحدت و اتحاد در پیروزیهای امت اسلامی است.
در این هفته باید آثار و برکات وحدت و انسجام امت اسلامی حول محور ولایت و رهبری بیان شود و آثار زیانبار اختلاف در بین مسلمانان جهان تشریح و تبیین گردد.

یکی از علت های اصلی تهاجم کشورهای زورگو و سلطه گر به کشورهای مسلمان، تفرقه و اختلاف بین مسلمان است. دشمنان امروز برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به دنبال دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله ای و سیاسی در کشور هستند و می خواهند با این توطئه ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لطمه بزنند.

امروز خواص و نخبگان جهان اسلام به این نتیجه رسیده اند که اتحاد و انسجام حول محور رهبری دینی و ولایت فقیه می تواند باعث پیروزی های بزرگی شود.

هفته وحدت، ابتکار بزرگ امام راحل (ره) براي وحدت امت اسلامي است