شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر علی محمدی در مراسم تدفین دو شهید گمنام: شما گلهای بهشتی، دانشگاه را به قدمگاه امام عصر(عج)تبدیل کردید.

 دکتر علی محمدی در مراسم تدفین دو شهید گمنام: شما گلهای بهشتی، دانشگاه را به قدمگاه امام عصر(عج)تبدیل کردید.

مراسم خاکسپاری  پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس صبح امروز با حضور گسترده مسئولان استان، گروه های مختلف مردم، رئیس دانشگاه، مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، اساتید، کارکنان و دانشجویان  در محوطه مسجد دانشگاه انجام گرفت.

در این مراسم  دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه در سخنان کوتاهی بیان داشت: به برکت وجود این دو شهید گمنام از این به بعد دانشگاه ایلام قدمگاه امام عصر(عج)  خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام حضور شهداء در دانشگاه را گذشتن از خود و کار کردن برای رضای خدا عنوان کرد و گفت: باید با تأسی از شهیدان بدون توقع و بدون نام و نشان و با حداکثر توان کار کرد.

دکتر علی محمدی وظیفه دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی در سطح کشور در این زمینه را سنگین و مهم دانست و اظهار داشت: به علت ماهیت دینی و ظلم ستیز انقلاب اسلامی؛ دشمنی های استکبار جهانی با ملت ایران هنوز پایان نیافته است و امروز ما با یک جنگ اقتصادی تمام عیار روبرو هستیم و در این بین کسانی که افتخار حضور در دانشگاهها را دارند وظیفه ­ای خطیر در این جنگ اقتصادی برعهده دارند و اگر با تبعیت از رهبری  و تاسی از شهدا با برنامه ریزی صحیح، کار و تلاش مستمر و خالصانه داشته باشند، قطعاً در اعتلای جمهوری اسلامی موفق می­شوند و   بدین لحاظ شرمنده شهدا نخواهیم بود.

رئیس دانشگاه در پایان از همراهی و زحمات تمامی کسانی که موجبات تدفین این دو شهید والا مقام را در دانشگاه فراهم آوردند؛ بویژه گروه معراج وتفحص شهدا و مخصوصاً سردار باقرزاده و نیز بنیاد حفظ آثر ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان و شخص سر هنگ منتظری   تقدیر و تشکر کرد.