شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

فرمانده پایگاه مقاومت اداری دانشگاه: حضور خالصانه رزمندگان اسلام در دفاع مقدس تمام نقشه های دشمنان را ناکام گذاشت/ حضور در مراسم خاکسپاری دو شهید گمنام تجدید عهد با آرمانهای شهدای معزز است.

آقای شهاب ناصری فرمانده پایگاه مقاومت اداری دانشگاه   در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با اشاره به تشیع و خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه در روز چهارشنبه بیان داشت: زمانی که استکبار جهانی و تمام  ایادی  منطقه­ایش جنگ نابرابر هشت ساله را  بر جمهوری اسلامی تحمیل کردند، رزمندگان اسلام با رهبری الهی حضرت امام خمینی (ره) و با کمترین امکاناتی به صورت گسترده و خالصانه در جبهه­ها حضور یافتند و صحنه­هایی را به وجود آوردند که باعث بهت و حیرت دشمنان شد و تمام نقشه­ها آنان را ناکام گذاشت.

برای همین یاد و خاطره آن سبکبالان عاشق که یادآور شجاعت، ایثار و اخلاص می­باشند، همیشه برای مردم جامعه ما و علی الخصوص دانشجویان باید  زنده بماند.

آقای ناصری تاکید کرد: بعد از دو سال با تلاش و پی­گیریهای دکتر علی­محمدی رییس دانشگاه، در نهایت با خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه ایلام موافقت به عمل آمد،  و در نهایت خواسته  و آرزوی دیرینه دانشجویان تحقیق یافت.

آقای ناصری در پایان از  اعضای هیات علمی،  دانشجویان و  علی الخصوص کارکنان درخواست کرد  که به صورت گسترده در مراسم تشیع و خاکسپاری این دو شهید معزز که روز چهارشنبه 29/9/91 همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) برگزار می­شود شرکت نمایندو با آرمانهای امام شهداء  حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر تجدید عهد نمایند.