شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سخنرانی دکتر صفار هرندی دردانشگاه

جلسه سخنرانی دکتر صفار هرندی مشاور فرهنگی فرماندهی سپاه پاسداران ووزیراسبق فرهنگ وارشاد اسلامی  با موضوع «بصیرت دردهه چهارم انقلاب اسلامی وبیداری اسلامی »وبا حضور اعضای هیات علمی،کارکنان ودانشجویان دانشگاه عصر روز چهارشنبه 16/9/90در محل سالن فرزانگان برگزارگردید.

دکتر صفار هرندی درابتدای جلسه با تسلیت ایام محرم گفت:در جهان دارد یک اتفاق بزرگ می افتد و در واقع تاریخ دارد مسیر تازه ای را در پیش می گیرد.
وی در ادامه بیان داشت: همه چیز با سرعت در حال اجرا شدن است و نسل امروزی دانشجویان باید خود را از اطلاعات قبلی خالی کنند و اطلاعات جدید و به روزی را به اطلاعات قبلی خود اضافه کنند.

دکترهرندی افزود: پیام انقلاب و پافشاری بر روی آن در قلوب و دلهای مستعد کار خودش را کرده و اگر آگاهی و بیداری پیش آید آن نیز کار خودش را انجام می دهد.

وی با اشاره به شکل گیری جنبش تصرف وال استریت و اغتشاشات اخیر در آمریکا و اروپا گفت: ما نباید در انجام امور و تصمیمات خود احساسی عمل کنیم و برآوردها نشان می دهد که هر انسان و کشوری که به آمریکا متوسل شده است شکست خورده است.

وی: تحریم های آمریکا و هم دستانش علیه ایران بی فایده است و آنان با این کار فقط خود را دور می زنند.
لازم به ذکر است در ادامه این مراسم، دکترصفار هرندی به سئوالات دانشجویان و برخی از خبرنگاران پیرامون مسائل رخ داده در سوریه و کشورهای عربی منطقه پاسخ داد.

سخنراني دکتر صفار هرندي دردانشگاه سخنراني دکتر صفار هرندي دردانشگاه سخنراني دکتر صفار هرندي دردانشگاه سخنراني دکتر صفار هرندي دردانشگاه