شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

محفل انس با قرآن در دانشگاه برگزار شد

محفل انس با قرآن شب گذشته با حضور با حضور حمید شاکرنژاد، قاری بین المللی و محمد مهدی حق گویان حافظ قرآن ،دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه ،حجت الاسلام هاشمی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه ،اساتید،کارکنان و جمع کثیری ازدانشجویان درمحل سالن آیت الله حیدری برگزارشد. 

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام گفت: انسان‌های بزرگ و وارسته در سایه انس با قرآن توانسته‌اند به فضیلت برسند.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: اگر عنایت ویژه خداوند و برکت کتاب آسمانی اش نباشد هیچ وقت توانایی های بزرگ و شگرف در آدمی به وجود نمی آید و در دسترس انسان قرار نمی گیرد.

 وی با ذکر اشعاری قرآنی افزود: اگر انسان ها نجات و قرار روز قیامت را خواهان هستند باید در مسیر قرآن و قرآنی بودن و قرآنی شدن قرار گیرند.

 حجت الاسلام هاشمی بیان داشت: بنا بر روایاتی از امام حسین (ع)، قرآن ظرفی است که همه انسان ها می توانند از آن استفاده کنند، با آن انس بگیرند و از آن بهره مند شوند.

 حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: فرقی نمی کند که انسان با سواد بالا باشد یا بی سواد؛ چرا که انس با قرآن یک حس درونی و معنوی است که حتی با نگاه کردن به آیات شریف آن می توان کمال استفاده را برد.