شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سرهنگ شاکرمی :هوشیاری مردم تمام آرزوهای دشمنان را ناکام خواهدنمود

سخنرانی سرهنگ شاکرمی  با موضوع فتنه 88وعبرتهای آن برای انتخابات اعضای پایگاه مقاومت اداری دانشگاه  صبح  روز سه شنبه 13/10/1390  درمحل سالن فرزانگان برگزارگردید.

سرهنگ شاکرمی با ابراز خرسندی از حضور درجمع کارکنان دانشگاه صحبت های خود را در سه محور تاریخ صدر اسلام، فتنه های آغاز انقلاب و جریانات انحرافی اختصاص دادندواعلام کردند سقیفه نتیجه جریانات خاموش صدر اسلام است که دود آن تا کربلا ادامه داشت و ریشه کربلا را باید در سقیفه جستجو کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام با اشاره به پیچیدگی های فتنه، چهره های شاخص و تاثیر گذار هر دوره از تاریخ اسلام را عامل بروز هر فتنه دانست و افزود: خیلی از افراد در جریان سقیفه حضور نداشتند و در زیر لوای امیرالمومنین بودند اما وقتی مطامع دنیوی سراغ آنان آمد در مقابل امیرالمونین قرار گرفتند.

ایشان با اشاره به فتنه های آغاز انقلاب اسلامی سه تفکر لیبرال، سکولار و برداشت های غلط و شخصی از اسلام را عوامل بروز این فتنه ها دانست.

وی در تعریف سکولاریسم و غرب زدگی گفت: وقتی گفته می شود غرب زدگی منظور تفکر غربی است و تفکرات سکولار با مهاجرت پادشاهان قاجار به اروپا و تحت تاثیر جذبه های غربی این تفکرات وارد ایران شد و اوج آن را باید در نهضت مشروطه مشاهده کرد که مقاومت شیخ فضل الله نوری هم نتوانست جلوی غربزدگی را بگیرد و با پیروزی انقلاب اسلامی این تفکر به انزواررفت ،اما متاسفانه در سه حوزه باور(دکتر سروش)، گفتار(گنجی و سازگارا) و رفتار(حجاریان) در جبهه دوم خرداد بوجود آمد که با حضور دولت نهم نقش آنها دوباره کمرنگ شد.

سرهنگ شاکرمی به فتنه های صورت گرفته درتاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت: ماجرای دولت موقت، بنی صدر، آیت الله شریعتمداری،  آیت الله منتظری و... ازجمله فتنه های تاریخ انقلاب است  که دراین میان فتنه آیت الله شریعتمداری از همه پیچیده تر بود.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام  درادامه با اشاره به جریانات سیاسی بعد ارجنگ تحمیلی گفت: جریانهای سازندگی، اصلاحات و اصولگرایی سه جریان حاکم بر کشور  درسالهای بعد ازجنگ تحمیای می باشد.

وی افزود: دوره سازندگی دوره استحاله نظام ودوره اصلاحات دوره براندازی و پروتستانیسم اسلامی بود و دوره اصولگرایی دوره بازگشت به آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی است.

ایشان در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس و ثبت نام کاندیداها، گفت: امروزه چهار جریان اصولگرایی، اصلاح طلبی، مستقل و انحرافی خود برای شرکت در انتخابات آماده کرده اند.

سرهنگ شاکرمی در پایان با مهم دانستن انتخاباتنهمین دوره مجلس شورای اسلامی و بازتاب بین المللی آن گفت: دشمن با سه هدف امنیتی کردن انتخابات، پایین آوردن مشارکت عمومی و ستاره دار کردن چالش های اجتماعی سعی در اخلال درامور نظام و زیر سئوال بردن هویت نظام را دارد که هوشیاری مردم در این برهه می تواند بار دیگر مانند فتنه 88 آنها را ناکام نماید.