شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت دهه فجرو سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  با صدور پیامی  به مناسبت دهه فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، برتجدید پیمان دانشگاهیان کشور با آرمانهای مقدس امام راحل و شهیدان به ویژه شهدای عرصه علم و فناوری تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم  در پیام دکتر کامران دانشجو آمده است : دهه مبارکه فجر و سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در 12 بهمن ، و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در 22 بهمن سال 1357 فرا می­رسد و ملت مبارز ایران در کنار آزادی­خواهان جهان به­ویژه کشورهای به­پا خواسته اسلامی جشن سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی را در شرایطی برگزار می­نمایند که موج بیداری اسلامی و اسلام­خواهی در جهان، حکومت­های استبدادی و وابسته را به لرزه انداخته است.

در ادامه پیام وزیر علوم تاکید شده است : اگر در بهمن سال 1357 ملت ایران به تنهایی پرچم مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی را برافراشت اینک مردم مسلمان در سایر کشورها هم­صدای مردم ایران، آرمان­های جهانی اسلام را فریاد می­زنند و خواهان استقرار نظام­های مردمی بر اساس معنویت، عدالت، استقلال و آزادی می­باشند.

دکتر دانشجو در این پیام تاکید کرده است :اینک در سی و سومین بهار آزادی، جامعه دانشگاهی کشور به­عنوان پیشگامان جنبش و بیداری اسلامی همگام با سایر اقشار ملت مسلمان ایران در یوم­ا... 22 بهمن به صحنه خواهند آمد و با تجدید پیمان با آرمان­های مقدس شهیدان در ادامه راه خود به­ویژه تلاش و جهاد علمی و پژوهشی در جهت استقلال و خودکفایی کشور علی­رغم دسیسه­ها و توطئه­های رنگارنگ دشمنان تأکید می­نمایند.

در بخش پایانی پیام وزیر علوم اعلام شده است : جامعه دانشگاهی ایران اسلامی ضمن بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب و اعلام تبعیت از مقام عظمای ولایت، اتحاد و یکپارچگی خود را در مقابل استکبار جهانی به نمایش خواهد گذاشت و با پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، امید واهی دشمنان را به­ویژه با شرکت یکپارچه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به یأس بدل خواهد نمود.