شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری کارگاه ویژه مهدویت وفرقه های نوظهور

کارگاه مهدویت وفرقه های نوظهور ویژه اعضای هیات علمی وکارکنان با تدریس  حجه الاسلام نصوری قائم مقام بنیاد مهدویت کشوروبا حضور دکتر سیاری معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه ،دکتر نورالهی مدیر امور فرهنگی وجمع زیادی از اعضای هیات علمی وکارکنان عصر روز شنبه 25/10/89 در سالن فرزانگان برگزارگردید.

حجه الاسلام نصوری در تبیین جایگاه مهدویت در عصر کنونی گفت:بشر در هزاره سوم با مسائل متعددی روبروست که ازمهمترین این مسائل موضوع  خلأ معنوی می باشد که انسان امروز به طور جدی  باآن درگیر می باشد ومسئله دیگر موضوع پایان جهان ومهدویت است که این امر امروز در غرب بطور ویژه مورد توجه قرار گرفته است  وسالانه صدها فیلم ،مقاله ،سخنرانی وبرنامه های مختلف فرهنگی در این زمینه تهیه واجرامی گردد.

در این راستا برای تخریب باور مهدویت در جهان اسلام وتشیع استراتژی مبتنی برترویج خرافات  را در دستور کا رخود قرار داده است که افرادی راشناسایی ،تربیت وحمایت کرده است که  باعمل خود باعث تخریب باور مهدویت شوند.

حجه الاسلام نصوری تاکید کرد وظیفه ماست که در مواجهه با ین فرقه ها وافراد حرفهاوسخنان آنان را بر اساس باورهای اصلی اسلام وتشیع ارزیابی نماییم تا بتوانیم ضمن شناسایی با ماهیت آنان راههای مقابله باآنهارا پیدا کنیم .