شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حضورهیات رئیسه ،اعضای هیات علمی وکارکنان دانشگاه درمزارشهدای انقلاب اسلامی

همزمان با سی ودومین سالروزپیروزی انقلاب اسلامی وایام مبارک دهه فجر هیات رئیسه،مسوول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری،مدیران ،روسای دانشکده ها،اعضای هیات علمی وکارکنان دانشگاه در مزار شهدای انقلاب اسلامی در امامزاده علی صالح حضوریافته وبا قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.

دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه در این مراسم گفت: شهدای انقلاب اسلامی پیشتاز دفاع از کیان این مرز و بوم و پرچمداران مبارزه با استکبار و استبداد جهانی هستندودر راه شهدا ناکامی و شکست

وجود ندارد زیرا آنان با فداکاری و از جان گذشتگی استقلال و آزادی را برای ملت و کشورمان به ارمغان آورده اند.

دکترعلی محمدی حرکت در مسیر شهدا را همراه با بشارت و موجب افتخار به ارزشهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بالاترین سرمایه برای انسان جان و عمر آدمی است که شهدا روی آن معامله کردندوپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مدیون خون شهیدان است که با اهداءخون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری نمودند و اکنون زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شـــهیدان وظیفه تک تک افراد جامعه است .

دکترعلی محمدی گفت: این نیاز جامعه امروز ما است که فراموش نکنیم شهدا جان خود را برای استقلال و آزادی این کشور فدا کردند.

دکتر علی محمدی با اشاره به سالروز سقوط حکومت پهلوی وپیروزی انقلاب اسلامی گفت:سالهای متمادی بود که طاغوتیان با حکومت بر مردم مظلوم کشورمان به تاراج ثروتهای این کشور پرداخته و مردم را از داشتن هرگونه حقی محروم کرده بودند تا اینکه مردم ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) یکپارچه قیام کردند و با عزم و اراده ای آهنین خود و سرنگون کردن رژیم طاغوت در بهمن ماه سال 57 بساط حکومت شاهنشاهی را از سرزمین اسلامی خود برچیدند .

دکترعلی محمدی افزود : انقلاب اسلامی که ریشه در آموزه های دین اسلام وتشیع دارد امروز برای تمامی ملل آزادیخواه جهان بعنوان  الگویی نمونه وپایدارتبدیل شده است وامروز بزرگترین چالش غرب اسلام خواهی می باشد که تحت تاثیر انقلاب اسلامی شکل گرفته است  .

رئیس دانشگاه تصریح کرد: امید می‌رود مردم ایران اسلامی بتوانند این اتحاد و یکدلی را در بین خودشان و مسئولان حفظ کرده و به آن تداوم بخشند تا شاهد پویایی و بالندگی ایران اسلامی باشیم.

دکترعلی محمدی بااشاره به دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی  درزمینه های اقتصادی ،علمی وفن آوری ،پزشکی،نظامی و... پیشرفتهای  زیادی نموده است وازهمه مهمتر انقلاب اسلامی استقلال سیاسی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است وتمامی این دستاوردها تحت رهبری   مدبرانه  حضرت امام خمینی ( ره ) در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن رهبری عالمانه  مقام معظم رهبری بدست آمده است .

رئیس دانشگاه درادامه اظهار داشت: مردم استان  ایلام همزمان با سراسر مردم ایران اسلامی با حکوت طاغوت به مقابله پرداخته ودر این راه  هشت شهیدوالامقام تقدیم انقلاب نموده که ما همه ساله درراستای  گرامیداشت یاد وخاطره فداکاریها ورشادتهای آنان در ایام مبارک دهه فجر با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به آنان ادای احترام می نمائیم.