شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید قائم مقام وزارت از دانشگاه ایلام

مراسم جشن آغاز سال تحصیلی با حضور آقای دکتر حسینی قائم مقام محترم وزیر و رئیس دانشگاه پیام نور کشور، استاندار محترم ایلام، جمعی از مدیران کل و رؤسای سازمانهای استان راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه 14/7/87 در محل سالن آیت اله حیدری دانشگاه ایلام برگزار گردید.

در ابتدای مراسم آقای دکتر قربانی رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم به آقای دکتر حسینی و استاندار ایلام و دیگر میهمانان از دانشگاه بعنوان باشگاه معرفت یاد کرد و گفت: چراغ توسعه هر نظامی به دست دانشجویان و اهل علم و معرفت روشن می شود.

آقای دکتر قربانی افزود: خوشبختانه امروز کشورمان به ویژه در سه سال گذشته مسیر رشد و تعالی را می پیماید و نقش دانشگاهها در رشد و تعالی نظام به عنوان سربازان جبهه علمی بسیار مؤثر و حایز اهمیت بوده است.

در ادامه آقای دکتر حسینی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی 88-87 به دانشجویان گفت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهش علمی پیشتاز منطقه است و رشد جنبش نرم افزاری و تولید علمی کشورمان از وضعیت مطلوب و قابل توجهی برخوردار است.

قائم مقام وزیر علوم افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اتکا به نیروهای دانش آموخته بلندترین قله های علم و معرفت را یکی پس از دیگری فتح می کند.

آقای دکتر حسینی به آرمانگرایی دانشجویان اشاره کرد و افزود: دانشجویان امروز باید در صحنه های اجتماعی و سیاسی حضور چشمگیری داشته باشند. در ادامه آقای مهندس غراوی استاندار ایلام گفت: دانشجویان باید در عرصه نوآوری و شکوفایی پیشتاز باشند.

وی افزود: دانشجویان بعنوان طلایه داران عرصه علم و معرفت باید همواره در راستای موفقیت بیش از پیش عرصه های علمی و فناوری اهتمام جدی داشته باشند.