شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مراسم تجلیل از کارکنان زن دانشگاه به مناسبت روز تولد حضرت فاطمه زهرا(س)

مراسم گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با حضور دکتر قربانی رئیس دانشگاه، معاونین و دکتر صفرلکی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  ساعت 10 صبح روز دوشنبه 3/4/87 در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر قربانی رئیس دانشگاه ضمن گرامیداشت ولادت حضرت صدیقه کبری (س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره)و تبریک روز زن گفت: در کنار هر مرد موفقی زن موفقی هم بوده است و این امر در طول تاریخ از بدیهات است، در کنار حضرت رسول(ص) حضرت خدیجه و در کنار حضرت علی (ع) فاطمه زهرا (س) حجب و حیا زن از عوامل استحکام خانواده و موجب پیشرفت مرد در جامعه می شود.

دکتر قربانی افزود: غرب هنگامی که زن را بعنوان کالا و ارثیه دست به دست می گرداند اسلام حق وراثت برای زن قائل شد و وقتی زنده به گور کردن دختران در جزیرة العرب رایج بود اسلام برای زنان حقوق زیادی از جمله در امر ازدواج قائل شد.

وی افزود: نقش مرد در خانواده سخت افزاری است اما نقش ظریف و نرم افزاری به عهده زن است. در ادامه حجة الاسلام دکتر صفرلکی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه موضوعاتی از قبیل مشارکت زن در اجتماع، حقوق زن، نقش زن در خانواده و روابط زن و مرد مطرح و به بیان آنها بر طبق قوانین و مقررات اسلامی پرداخت.

در پایان به هر کدام از زنان شاغل دانشگاه با اهداء لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.